čtvrtek 21. května 2015

Telegraficky z archivu...

Dnes krátce, telegraficky.
Dnešek jsem strávila sama, v archivu.
Měla v ruce kolem dvaceti velkých beden,
přes 100 šanonů a tisíce papírů,
které jsem připravovala na skartaci, stovky kilogramů papírů prošlo mými rukami.
 
Očekávala jsem zásilku.
Dorazila.
Dorazila v pořádku.


Radost jsem z ní měla velkou, převelikou.
Forma zásilky mě opět mile dostala, ale vlastně nepřekvapila.
 Martí, děkuji :o)
A co bylo uvnitř?!

 
Miluji vdolečky.
Hned byl den sladší a krásnější...

      
 
Pagody dokumentů připravených ke skartaci (pagod mám ale na různých místech mnohem více :o))
Fotky tentokráte horší kvality, pořízené mobilem.
Mně to ale nevadí. Atmosféru nastiňují báječně.
 
Skóre: dvě menší řezné rány, dva zlomené nehty, trochu cítím záda.
pavouci prohnáni, pavučiny pro dnešek zlikvidovány.
 
* * * * *
 
Osobní vzkaz kolegyním (ony vědí...):
1. měla jsem Miňonky, snědla jsem je celé
2. to, že jste měly dort vám nezbaštím
3. domluvené schované dobrůtky mi noste hned od rána na stůl
4. hodím vás v pátek zase do latě, zvlčelý vás nenechám
5. doufám, že jste pořádně plašily a probouzely všechny hady :o)
6. jsem ráda, že vás mám
 
 
Krásný den všem
Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat