čtvrtek 14. května 2015

Každodenní radosti...

Zkuste se zamyslet, co vám dnes udělalo radost, co vás udělalo šťastnými.
Co vám udělalo hezčí den
Kdo, co, kdy, za jakých okolností?
Nechte svou mysl toulat se a pátrat po tom.
Úsměv vám napoví, že jste na správné cestě.
Zkuste to každý večer před spaním. Nebo jen když si vzpomenete.
Pročistěte si hlavu od starostí, povinností, nezbytností...
Máte na to právo.
Vypněte se aspoň na chvíli.
Uvidíte, jaké to udělá zázraky.

Já Dnes:

- v práci byl bezva den, práce mi šla pěkně od ruky a ještě jsme se od srdce zasmály s kolegyněmi...
- v práci jsem si dala k snídani vynikající šlehačkovou roládu, o chvíli ještě jednu... rozplývala jsem se - mám báječnou kolegyni :o)
- kolega mi v práci, v souvislosti s dobře odvedenou prací, řekl že jsem báječná
- dorazily nám balíčky s müsli, které jsme si v úterý objednaly - http://janovapec.cz/ Nemají chybu doporučuji!
- venku bylo kouzelné počasí, slunečno, voňavý vzduch
- vyzvedla jsem si lístky do divadla
- koupila jsem si překrásný hrneček na kávu - přesně po takovém jsem již dlouhou dobu toužila a dnes jsme se potkali

 
- dceři jsem koupila slíbené věci do školy, manželovi oblíbené čaje
- z obchůdku, v kterém mám některé své šité věci k prodeji, jsem si dnes odnesla za prodané věci 1100 Kč
- k večeři jsme si udělali naše oblíbené boloňské těstoviny a večeřeli jsme na terase
- chvíli jsem pak poseděla na terase sama a relaxovala, popíjela poprvé kávu z nového hrníčku. Je přesně tak úžasný, jak jsem chtěla
- teď popíjím svůj oblíbený mátový čaj... z čajového servisu, který jsem dostala od mého dědečka a babičky... věnuji jim milou vzpomínku a mávám do oblak...

Čím víc člověk přemýšlí, tím ho napadají další a další věci - a ty ho nabíjejí, protože se člověk pohybuje v pozitivních vibracích a zážitcích.

Byl prostě báječný den.
 
Krásný den, plný báječných zážitků
Katka
 

2 komentáře:

  1. Den plný malých radostí, tak to má být:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak. Máme život takový, jaký si ho uděláme. Tak proč si ho neudělat krásný?!
    Děkuji za zastavení.
    Katka

    OdpovědětVymazat