sobota 4. července 2020

Má kniha - "OBYČEJNÉ ZÁZRAKY"

Před nějakým časem jsem vám slíbila, že vás zavedu do mé tajné jedenácté komnaty,
kde se ukrývá můj splněný sen... buďte tedy srdečně vítáni a pojďte směle dál.

Každý z nás po něčem toužíme, o něčem sníme. Něco nás láká či přitahuje.
A pokud jsme trpěliví a cílevědomě si za tím jdeme, tak se přání může stát skutečností...

Jsem trochu jiná, vím... Chovám se někdy jinak než ostatní... 
Říkám či píši někdy jiné věci, mnohdy zcela otevřeně, jinak než je běžné... 
Dělám někdy věci jinak než ostatní, spontánně, s obrovskou radostí...Vidím, cítím, vnímám svým způsobem...
Snažím se žít svůj život vědomě, plně, s lehkostí a radostí. Užívat si každý okamžik.
Že tím spontánně ovlivňuji i lidi ve svém okolí mě víc než těší a dává mi vědět, že je to správná cesta.
Vlna štěstí, pozitivity, lásky a přejícnosti se šíří dál...
A i proto jsem se na konci loňského léta rozhodla, že Ježíškovi krapet pomůžu.
Rozhodla jsem se své nejbližší - rodinu a přátele - prostě ty, které mám ráda, kterých si vážím a jsou pro mě důležití -
obdarovat k Vánocům ryze osobním dárkem. 
Nejosobnějším, který jsem kdy vytvořila. Pro druhé i pro sebe ♥


Odmala jsem ráda psala, toulala se v říši fantazie a létala v zemích příběhů.
Byly to krásné chvíle, které mě ovlivnily napořád.
 Že napíši knihu, jsem si slíbila už kdysi dávno.
Teď - nastal ten pravý čas, aby spatřila světlo světa.



A tak jsem se pustila s obří chutí a velkým respektem do práce, abych svůj sen uskutečnila - zhmotnila,
dotáhla do konce - držela v ruce štůsek svázaných voňavých listů psaného slova a fotografií do knihy.
Knihy, která je skládankou života samotného. "Slovoknihou" a trošku i "fotoknihou".
Kniha je mým obrazem. Je přesně taková jako já, jakou mě znáte z blogu - ať už ve formě písmenek a řádků,
tak co se fotografií týče.
Mnohé je ukryto i mezi řádky - pro toho, kdo má chuť mezi řádky číst...

O název samotný si kniha po chvíli řekla sama a plně vystihuje její podstatu.

O B Y Č E J N É  Z Á Z R A K Y "





Následující fotografie toho řeknou víc než já...







"Každá kniha má duši - duši toho, kdo ji psal a duši těch, 
kdo ji četli a snili s ní."
Carlos Ruiz Zafón


 

Musím přiznat, že s knihou mi vstoupila do života netušená hřejivá radost. 
Už při průběžném psaní textů, při jejím vzniku, když jsem ji poprvé držela v ruce a přivoněla k ní, při darování druhým, 
při zpětných reakcích obdarovaných... ♥
DĚKUJI...


Knihy jsem si vytiskla v počtu, který odpovídal počtu těch, které jsem chtěla obdarovat. 
Okolnosti tomu ale chtějí a budu dělat dotisk.
Pokud by někdo z vás měl zájem, mohu počet navýšit.
V tom případě se mi ozvěte na mail:
vzemizaduhou@seznam.cz

Plňte si své sny! Věřte v ně!

Krásné letní dny
Katka ♥

PS: Článek mám již od února napsaný. Nepřišlo mi vhodné s ním v posledních měsících jít na světlo světa, když svět nebyl úplně v pořádku. O to větší mám radost dnes, že ho vysílám do světa...

14 komentářů:

  1. Katko, máš můj obdiv a respekt, že jsi něco takového dotáhla do konce. Asi bych si tvou knihu chtěla přečíst a pokochat se tvými fotkami. Na blogu se mi moc líbí, tak v knize budou určitě taky fajn. Takže pošlu mail...
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stání, moc děkuji za důvěru ♥. Ozvu se Ti mailem.
      Krásné léto
      Katka

      Vymazat
  2. Tak to je krásný počin, moc blahopřeji k dotažení, vím, že to není snadné.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, nebylo to snadné, ale byla a je to neskutečná radost. Děkuji.
      Prima léto
      Katka

      Vymazat
  3. Knižka to vyzerá byť úžasná. Bude dostupná aj verejnosti?
    Takéto krásne veci by sa mali šíriť ďalej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, děkuji za řádky. Tímto článečkem šířím... Pokud by někdo měl zájem, ať se mi ozve na mail vzemizaduhou@seznam.cz , kde sdělím potřebné informace.
      Dotisk předpokládám na září.
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat
  4. Katko, to je úžasný splněný sen. Kniha vypadá moc hezky. Já nosím v hlavě fotoknihu s krátkými texty z mých oblíbených Orlických hor. Až nazraje čas....užívej léta, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, až přijde čas, spatří i Tvá kniha světlo světa.
      Děkuji.
      K.

      Vymazat
  5. No, tak to je opravdu paráda. Mít v ruce vlastnoručně napsanou knížku, cítit její vůni a vidět v ní sebe samu. Velká gratulace k takovému úspěchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji ♥. Je to moc krásný pocit.
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  6. Wow, what an achievement! Blahopreji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy... úžasné! Velká gratulace! :) Jít si ta svým snem je to nejdůležitější!

    OdpovědětVymazat