pondělí 4. května 2015

Odpočinkový...

Ačkoli je velká část národa právě teď u televizních obrazovek a kouká na Mistrovství světa v hokeji, na naše utkání s Kanaďany, mě to nechává zcela chladnou.
Velká část národa mě nechápe, druhá část mi fandí.
Oba tábory mám ráda.

Já si sedím na terase, při svitu svíček, je krásný skoro již letní večer, teplo, větřík jen mírně pofukuje. Užívám si tuto pohodu na maximum. Plnými doušky nasávám vůni a klid večera.
Po včerejším výkonu a dnešním dni si to oprávněně zasloužím.


HYMNA ŽIVOTA
Život je šance - využij ji

Život je krása - obdivuj ji
Život je blaženost - užívej ji
Život je sen - uskutečni ho
Život je výzva - přijmi ji
Život je povinnost - naplň ji
Život je hra - hrej ji
Život je bohatství - ochraňuj ho
Život je láska - potěš se s ní
Život je záhada - pronikni ji

Život je slib - splň ho
Život je smutek - překonej ho

Život je hymna - zpívej ji
Život je boj - přijmi ho
Život je štěstí - zasluž si ho
Život je život - žij ho.“

Matka Tereza
 
 
„Bůh neobdarovává lidi sny,
aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.“
neznámý autor


Krásný večer
Katka 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat