sobota 9. května 2015

Řemeslné trhy v Havlíčkově Brodě

Letos jsme vyjely poprvé.
Původně jsme chtěli jet celá rodina, moc jsme se těšili, ale nevyšlo to. Musíme to ale brát, jak to je.
 

Překrásné panenky, Andělky... mě dostaly ze všeho nejvíce. Nááádhera.
http://www.fler.cz/rokaho
http://atelierromana.cz/
 
 
 
 Kluci zůstali doma. Holky vyjely na výlet, prozaicky vlakem.
Udělaly jsme si holčičí a kluci klučičí den. Čas od času to děláme a je to bájo.
Kluci, díky nemoci, si ho ale tentokráte neužili jako obyčejně.
Zvládli to ale na jedničku. I bez maminky. 
 
 

Holčičí výlet byl báječný. Tolik stánků a krásných věcí pohromadě jsem v životě ještě neviděla. Vzhledem k tomu, že jsem také tvořilka, tak o to víc se mi trhy líbily.
Není nad české zlaté ručičky. Nápady, um, různorodost.
 
  
Každá věc je vyrobena s láskou, má v sobě ukrytý nějaký svůj příběh. Mohla bych o tom sama vyprávět...
  
 
Počasí přálo, konalo se to v parcích a zimním stadionu a bylo to jedním slovem úžasné!
Jednalo se již o 50. ročník, závratných rozměrů.
Kdo byl, musí se mnou souhlasit.
 Každopádně pokud jste ho propásli, příští rok jeďte.
Můžeme jen a jen doporučit.
 

Se Zuzankou jsme si ještě nenechaly ujít koncert Polenského bigbandu.
Vždy jsem nadšená.
Výběr skladeb zcela dle mého gusta, krásně zahráno, zazpíváno. Vždy se rozplývám...

 
Překrásně strávený den!
Díky všem a všemu.
 
Krásný den
Katka 
 

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ilonko, byl. Byl to jeden z těch dnů, na který člověk nezapomene.
      Děkuji za zastavení a přeji krásné dny.
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Nádhera, tam bych si to moc užila i moje peněženka :-) Krásný blog ;-)

    Hezký den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, užily byste si to obě, to mi věř :o)
      Jsem ráda, že se blog líbí.
      Děkuji za nakouknutí i milá slova. Přeji krásné dny.
      Katka ♥

      Vymazat