čtvrtek 28. května 2015

"Dohody" Jaroslava Duška...

Knihou z předchozího článku jsem se pěkně navnadila na věci příští.
 
Před nějakou dobou mi kamarádka mailem poslala informaci,
že se u nás bude konat představení Jaroslava Duška.
Jeden den "Čtyři dohody", druhý den "Pátá dohoda".
Zajásala jsem a obratem si zamluvila lístky.  Na "Pátou dohodu" jsem lístky sehnala, na "Čtyři dohody" byly již vyprodané. Nemrzelo mě to. Je to tak, jak to má být.
 
Světe div se, asi týden před představením mi volá kamarádka, že má jeden volný lístek na "Čtyři dohody", do čtvrté řady, jestli bych s ní šla. Zcela "nenáhodně" samozřejmě. Zajásala jsem.
Já se již některým věcem nepodivuji. Poděkuji a užívám si to. Pozorovat souvislosti a návaznosti je nádherné.
 

"ČTYŘI DOHODY" 
 představení Jaroslava DUŠKA na motivy stejnojmenné knihy
Dona Miguele Ruize.
 
Kniha je založena na staré toltécké moudrosti.
Každý z nás, někdo více, někdo méně, má v sobě omezující názory, které nás připravují o radost a vedou ke zbytečnému utrpení a nedorozumění.  Pokud ale pochopíme, změníme chování, budeme svobodnější, šťastnější, můžeme si užívat života v plné jeho šíři.
 
* * * * * * *
 
1. NEHŘEŠ SLOVEM
2. NEBER SI VĚCI OSOBNĚ
3. NEVYTVÁŘEJ SI ŽÁDNÉ DOMNĚNKY
4. VŽDY DĚLEJ VŠE, JAK NEJLÉPE DOVEDEŠ
 

* * * * * * *
 "Pátá dohoda" nás zavádí do hlubší roviny našeho sebeuvědomování a navrací nás
k našemu vrozenému pravému JÁ.
 
* * * * * * *

Obě představení vřele doporučuji. Bylo to nezapomenutelné.
Jaroslav Dušek byl excelentní.
Nádherná hra se slovy, významy. Prostě skvělé.
 
S namluvenou audioknihou jsem se setkala již před lety a velmi mě oslovila.
Svou "jednoduchostí", srozumitelností.
Jedná se o zcela logické věci, avšak jejich realizace je někdy nelehká. 
Aspoň zprvu se to tak jeví. 
Tak silně máme určité věci zakódované. 
Jde to ale!
 
Dohodněte se se sebou, být šťastnější.
Jde to.
Krůček po krůčku a uvidíte ty zázraky.
 
Krásné dny
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat