pondělí 11. května 2015

Netušená krása...

Jsem člověk, který si umí užívat, prožívat, kochat se.
Neskutečně mě to nabíjí.
Ať se jedná o krásy přírody, lidské prožitky a zážitky, zvuky, vůně, hudbu, chutě... zázraky... 
 
 
 
Vidím kolem sebe mnoho krás, kterých si druzí ani nemusí všimnout.
Záleží ale jen na úhlu pohledu. Ten se mi stále rozevírá více a více.
S fotoaparátem se rozsah ještě znatelněji rozšířil, což jsem ani nečekala. 
 
 
Když otevřeme vchodové dveře od bytu, tak po přiblížení objektivu fotoaparátu
vidíme tuto krásu.
Donedávna jsem to nevěděla, neviděla... 
Kdyby mi to před nějakou dobou někdo tvrdil, nevěřila bych mu.



 A takovýto rybníček máme hned kousek od domu. Doslova, co by kamenem dohodil...


 
Denně jsme něčím překvapováni.
Nechme se vést na vlně a užívejme si všech krás.
Jsou všude kolem nás...
 
Krásné jarní dny
Katka 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat