středa 6. května 2015

Nebeský...

Celý den byl zakaboněný, deštivý, spíše větrný...
ale k večeru... se na nás nebe i sluníčko usmálo.
Jako by nám to chtěli vynahradit. Povedlo se jim to.
Společně začarovali a bylo kouzelně.
 
Během chvíle se v bytě udělalo nezvykle zvláštní, měkké, teplé světlo.
Věděla jsem o co jde, popadla foťák,
běžela na západ a bylo to tam. Přesně to, co jsem očekávala.


Kochala jsem se pěknou chvíli, pozorovala mráčky,
jak mění svou polohu, sytost, barvu...
 

 jak plují po obloze... jen tak...
 

Okouzlující, nabíjející, povznášející...
 
Zkuste se na fotky po chvíli podívat na monitoru ne zpříma,
ale trochu zespoda. Nebe zezlátne, ještě zkrásní...

Zázraky se dějí neustále,
jen si dovolit je vidět...

Duhové dny
Katka
 

4 komentáře:

  1. Krásně je V zemi ZA DUHOU. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidko, to jsem ráda, že se líbí. Mně taky, moc. Děkuji za zastavení se.
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Krásné. U nás byla ještě dvojitá duha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, tak to by bylo něco pro mě!
      Hezké dny Katka ♥

      Vymazat