středa 13. května 2015

Šeříkový...

V květinovém království mám tři hlavní favority:
 
FRÉZIE - LEVANDULE - ŠEŘÍK
 
Pro jejich dechberoucí vůně, barvy, tvary, pro to, čím vyzařují.
 
 
Co momentálně vede je jasné. Sezónní záležitost...


ŠEŘÍK nám kvete doma, na terase, v práci. Na stolech, na fotkách, v mysli.


*
Zrovna o víkendu jsem kupovala v květinářství kytičku a jak jsem tam tak stála u pultu a čekala, než mi ji paní květinářka uváže, tak jsem si najednou všimla vázy postavené na kraji pultu.
V mé bezprostřední blízkosti.
Byly tam. Moje milované frézie.
Sklonila jsem hlavu, zavřela oči a zhluboka se nadechla. Ta opojná vůně projela každičkou buňkou mého těla i duše, dostala se do všech místeček, kde rozsévala pocit blaženosti.
 
Ozdravné nádechy jsem samozřejmě opakovala, až do chvíle, kdy mě ze snů probudila otázka: "Bude to takto stačit?" Přikývla jsem, pomalu se s blaženým úsměvem vracela zpátky ze snů do reality, zpátky na zem.
 
A stejně tak to mám se šeříkem, levandulí, růžemi, fialkami, tulipány, narciskami, liliemi, konvalinkami, jasmínem...
Jedinou výjimkou jsou kopretiny. Zbožňuji je, ale cíleně k nim nevoním :o)
 
Krásný provoněný den
Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat