neděle 24. května 2015

Den, kdy jsem se naučil žít

Od pátku do neděle jsem měla být původně, plánovaně zcela někde jinde. Moc jsem se na to těšila.
Nakonec jsem zůstala díky mnoha okolnostem doma. Nelituji. Vše se děje z nějakého důvodu.
Vím velmi dobře, že jsem to udělala, protože mám ráda nejen sebe, ale i ty nejbližší...
 
Pokud se chce člověk posunout dál,
musí někdy udělat krok zpátky...
 
Nenáhodně jsem právě tento víkend četla báječnou knihu. Dostala jsem ji k narozeninám a moc jsem se na ni těšila. Tento výjimečný víkend jsem se do ní pustila a jedním dechem přečetla.

"DEN, KDY JSEM SE NAUČIL ŽÍT"
Laurent GOUNELLE


 Jsem nadšena. Našla jsem tam ...
... přesně to, co mělo v tento okamžik přijít...
... přesně to, co mělo být připomenuto...
... přesně to, co mělo být teď a tady řečeno...
... přesně to, na co jsem hledala odpovědi...
... přesně TO ONO.
 
Jsou to krásné okamžiky v tom člověčím životě.
 
Krásně psaná kniha, s velkým citem, porozuměním, hloubkou. S hloubkou pro toho, kdo ji chce vidět, vnímat, cítit. Kdo se chce otevřít sám sobě. Pochopit. Žít šťastně. Je to totiž jen a jen na nás,
jakou cestou se vydáme... 

 
Pár úryvků z knihy, které mluví sami za sebe...
 
"Dej mi odvahu změnit to, co změnit mohu,
dej mi klid, abych dokázal přijmout to, co změnit nemohu,
a moudrost, abych dokázal odlišit jedno od druhého."
 
"Hledej štěstí uvnitř."
 
"Řešení většiny našich problémů se nachází uvnitř."
 
"Kdyby si byl každý z nás vědom své vlastní hodnoty, svět by vypadal úplně jinak."
 
"Přítomnost se nadá vrátit. Ztracené chvíle jsou navždy pryč."
 
"Vztahy jsou esencí našeho života."
 
"Když chce člověk vidět problémy, vytvoří si je."
 
"To co u druhých nenávidíme, bývá někdy tím, co sami u sebe nepřijímáme."
 
"Bojem často jen posilujeme to, proti čemu bojujeme."
 
"Učiněných rozhodnutí nemá smysl litovat. Takový je prostě život - plný omylů,
které nepochybně mají svůj důvod a něčím nás obohacují. Smíření. Smíření je umění žít."
 
Překrásné dny
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat