pondělí 18. května 2015

Dárek pro knihomolku...

Nejradši ze všeho mám zakázky, kdy si někdo objedná něco,
čím chce obdarovat osobu, kterou má rád.
Chce jí udělat radost, potěšit ji.
Dárky jsou vybírány speciálně.
Konkrétní věc, barevné ladění, konkrétní osobní nápisy...
Z písemné komunikace se někdy dovídám příběhy lidí, okolnosti...
 
Je to krásné! PŘÁTELSTVÍ, to je věc.
 
 
A pokud mi nechají ještě volnou ruku v kombinaci látek,
vrním doslova blahem...

A co tak asi může potěšit knihomolku?
 
 

 

 
Děkuji za možnost podílet se na radosti,
být součástí něčeho tak krásného.
Velmi si toho vážím...
 
* * * * *
 
Shodou okolností jsem dnes dostala také DÁREK, který mě velmi potěšil.
Od báječného človíčka, Jáji :o)
Překrásný magnetek s medvídkem na stromě, na kterém je napsáno:
"Přátelé jako Ty nerostou na stromech." 
Už mi visí doma na ledničce v chumlu mých, našich pokladů.
Jsou věci, které ačkoli se mohou zdát malé,
jsou obrovitánské.
 
Děkuji!
 
 
Krásný den všem
Katka

2 komentáře: