středa 13. května 2015

"ALCHYMISTA"

Knihy a jejich příběhy jsou pro mě samostatným světem,
vesmírem, kam můžu kdykoli zavítat,
splynout s tímto překrásným světem.
Dnes a denně mě to nepřestává fascinovat.
Knihy jsou pro mě samozřejmostí a nezbytností,
stejně jako voda, chléb či láska.
 
Mám jich mnoho oblíbených. Mnohé vícekrát čtené. 
Ty největší poklady, pro mě "nejvzácnější", mám i doma.
 
Jednou z nich je  
"ALCHYMISTA" -
Poulo COELHO


 Pro mě je tato kniha "Biblí". Člověk tam najde životní pravdy, moudro, laskavost... příběh, přátelství, lásku... naději, pokoru, sny, víru... odpovědi na plno otázek, které nosí v hlavě.
Kdykoli ji čtu znovu, vždy se mi poodkrývají další a další věci. Přesně to, co v dané chvíli potřebuji vědět, pochopit...

 
Nechť i vás zavede, pokud budete chtít, tam kam má...
 


V mých knihách je mi dovoleno a dokonce žádoucí:

* otáčet listy, ohýbat hřbet knihy, aby se kniha nezavírala
* pokud to tak cítím jako správné, podtrhávat v ní či dopisovat potřebné,
* vybarvovat černobílé obrázky, pokud si o to řeknou
* vonět ke knihám, protože jako nové (vlastně i staré) mají své osobité kouzlo

Přeji krásné počtení
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat