neděle 22. března 2020

Tři, dva, jedna, teď... (8,9)


Náplň víkendu mi byla předem známa a dána.
Již měsíce si říkám, že bych mohla sednout k šicímu stroji a něco ušít. Skutek utek.
Když je ale důvod, dobrý důvod, potřebný důvod, jde to okamžitě.
Před více jak osmi lety jsem šila hodně moc. 
Po půl yardech jsem si kupovala i látky z Ameriky - na kabelky, peněženky, pouzdra atd.
Tato zásoba mi vydržela doteď a jsem za to ráda. 
Kdyby mi tehdy někdo řekl, že tuto prémiovou 100 % bavlnu, látky od známých návrhářů budu používat na roušky, klepala bych mu na čelo... a přesně tam dnes jsme a já jsem ráda, že je můžu na potřebné použít. 
Jak se úhel pohledu vlivem okolností mění...


 Když jsem si nandala roušku s mandalami, tak jedna červená mandala mi vyšla přímo na špičku nosu. 
Pobavilo mě to a hned se zrodil spontánní nápad. 



Zvolila jsem rychlou jednoduchou aplikaci, která rozveselí.
Nápad, který by mohl pomoci maminkám dětí, které mají také povinnost nosit na veřejnosti roušky a moc se jim třeba nechce. Kreativitě se meze nekladou.


Moje rouška chrání tebe,
tvoje rouška chrání mě.
Buďme k sobě ohleduplní.

Dopoledne při vaření a pečení jsem měla skvělé pomocníky. 
Dělali mi milou společnost, chvílemi mě i rozesmívali.
Můžete si je pozvat i k vám domů, vřele doporučuji.


Doba je jaká je a o to je důležitější umět vypnout myšlenky, aspoň na chvíli najít to, co nám dělá radost,
upustit páru strachu a stresu a dobít se.
Čiňte tak podle svého vkusu, zálib, ale rozhodně tak ČIŇTE!

Poklidné dny a hodně zdraví
Katka

11 komentářů:

  1. Já dneska sáhla po svých čajích a rovnala jsem si ve sbírce... A zítra možná dám dohromady fotky z naší minidovolené v Českém Krumlově - stihli jsme to těsně před omezením pohybu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, činíš krááásně. Velká pochvala!
      Tak to slyším ráda, že jste Krumlov viděli.
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Katko, ty teda jedeš, jako že šiješ. Roušky máš krásné, mně se nejvíc líbí ta s těmi růžičkami, no a pak s tím obrovským, krásným úsměvem. .o)
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, činím, co je třeba. Po svém .o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  3. Kačí jsi úžasná a přesně tak si tě představuji.. s nádherným úsměvem.
    Moc krásné roušky jsi ušila.. i já každičký den šiji..a to se moc se strojem nekamarádím.
    Přeji ti pokud možno pohodové dny.Z💙

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi jednička, to víme. Díky za tip, jak zjednodušit všívání gumiček, já se dělám ještě s tunýlkama na protažení a pořád se divím, že mi to tak rychle nejde, už vím proč :o). A ten tvůj klaunovský doplněk je prostě TOP. Přesně vystihuje tebe, jak psala Zdenička. Taky mě moc mrzí, že ty naše úsměvy nejsou vidět, ukrutně mi to schází...
    Tak ať ty pusy od ucha k uchu jsou vidět co nejdříve a ve zdraví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní ušila jsem jednu s mandalkami. Když jsem si ji nandala, tak jedna červená mandala vyšla přímo na nos. Rozveselilo mě to a zrodil se nápad, udělat roušku s pozitivní emocí... Nezůstalo při jedné... Radost se šíří dál a dál... ♥
      Bude zase dobře.
      K.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, tleskám! Humor je naprosto nutný!
    Držte se a smějte se tam u vás! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, humor je víc než potřeba, nejlepší i prevencí.
      Prima dny plné zdraví.
      K.

      Vymazat