středa 18. března 2020

Tři, dva, jedna, teď... (5)


Dneska mám pro vás jedno hezké video.
Je milým pohlazením v těchto dnech, plné moudrosti i humoru.
Vlídné video, otevřené opravdu všem.
Duše K - tentokráte o Lásce a Nelásce, o Pravdě a Nepravdě s MUDr. Pavlem Nývltem.


O smyslu života v Lásce a trápení v Nelásce. Jsme to my, kdo stojí u kormidla našeho života?
Velmi zajímavé povídání o hladinách vědomí a o tom, jak nás ovlivňují.
Hladinka humoru je dokonce na vyšší úrovni, než je hladinka lásky.
Humor a smích dokáže rozeznít duši.
V těžších chvílích je to i mnohem víc potřeba.

Odměňte se, podívejte se na video.
Zaručuji, že se zasmějete.

A na závěr jeden vtip, který mi dnes přišel:

"Dříve jsem prdnutí ve vlaku maskoval kašlem...
Dnes jsem chtěl zakašlání maskovat prdem...
Posral jsem se. " .o)

Vtip je sice pro někoho ostřejší, ale pobaví :o)

Krásné dny
Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat