středa 11. března 2020

Slunce versus stín...

... jak uvnitř tak vně.


Mám ráda slunce. Jeho absenci vnímám velmi citelně. 
Vystavování se mu a vyhřívání je v jeho paprscích si užívám plnými doušky.
Pravidelně a cíleně. Nehledě na roční době.
K slunci patří logicky i stín, který mě mnohdy - v této podobě - také baví. 


Slunce a stín - jak uvnitř, tak vně.
Co minutu vidí člověk jiné obrazy, jinou perspektivu... když si to tedy dovolí, 
když v tom pro sebe vidí smysl. 
Každému co jeho jest.


A já si to radostně dovolím, vidím v tom smysl a jest to moje.
Stíny v tomto podání jsou ryze pozitivní a nabíjející.
Malují krásné obrazy.


V životě nás potkávají ale i jiné stíny, 
před kterými by člověk raději zavřel oči. Ale přesto tam jsou.



 Přeji vám, abyste se s těmi vašimi dobře popasovali a mohli si nadále naplno užívat slunce.
Jak uvnitř tak vně.

Je třeba mít ale na paměti, 
že bez stínů bychom nepoznali krásu a sílu slunce...



Krásné dny ☼
Katka 

PS: Pokud se vám zdá, že se v poslední době/v posledních dnech  ukazuje nějak více stínů...
vězte, že zase VYJDE SLUNCE!

4 komentáře:

  1. Katko, moc pěkná hra stínů. A líbí se mi ten obraz.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, obraz je můj oblíbený. Barvami i výjevem. Od paní Burgetové. Máme doma ještě její dva jiné.
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Zachytila si moc krásné okamžiky, krásné obrazy...
    Katko,přeji jen slunečné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, obrazy, které se sice dnes a denně opakují, ale takové, které mě vždy nadchnou.
      Hezké dny
      K.

      Vymazat