pondělí 6. dubna 2020

Tři, dva, jedna, teď... (23, 24) - Na skok v práci


Dnes vás vezmu na skok k nám do práce.
Komu z mých spolupracovníků se právě teď zvýšil tep, orosilo se čelo a trochu se obává toho, 
co se dočte či uvidí na fotografiích, nemusí se pranic lekat. Však mě už trochu znáte.
Nebojte, ani texty oblíbených písní nezveřejním.

Vezmu vás do práce kam chodím moc ráda a kde je mi dobře.
Práce samotná (svým obsahem) je stvořena přímo pro mě a i lidi kolem mě jsou mi odměnou. 
Vím to a nesmírně si toho cením.

Nikdy jsem zde na blogu nezmínila, kde vlastně pracuji, ale vzhledem k tomu, 
že jeden z příštích příspěvků s tím bude částečně spojen, tak to dnes zmíním.

Pracuji v místě, kde je překrásně i přes to, že je to místo, kde je hodně "ne - mocných" duší.
Pracuji v Psychiatrické nemocnici Jihlava, na ředitelství.
Nejeden příspěvek jsem věnovala právě areálu nemocnice...

Předsudky hoďte za hlavu, odhoďte strach či tíseň. Ani jedno není třeba.
Jsou věci, které prostě jsou a člověk je musí prostě přijmout.
I pro mě to byla (a je) velká lekce.
Vše je ale tak, jak má být...


Den co den mohu po očku sledovat východ slunce. 
Den co den je to jiná podívaná. 


Jak mě znáte, mou podstatou je dělat svět hezčí, jak vně, tak uvnitř... 
Nejsem omezena ani místem, ani lidmi...
Záleží jen na tom, jak moc jsou lidé otevřeni změně, životu, štěstí...



S humorem a dobrou náladou jde všechno líp...
Tímto děkuji všem nástěnkářským elévům, přispěvovatelům.
Jste báječní!




"Někdy se musíš rozeběhnout, 
abys viděl, kdo poběží za tebou.

Někdy musíš hovořit tišeji, 
aby sis všimnul, kdo ti ve skutečnosti naslouchá.

Někdy musíš udělat krok dozadu, abys viděl, 
kdo stojí na tvé straně.

A někdy můžeš jen jednoduše poděkovat,
že máš kolem sebe takové lidi, jaké máš...
DĚKUJI."

K.


Užívejte si drobných obyčejných radostí, nejsou samozřejmostí.
S obří radostí, láskou a vděčností.

Katka

7 komentářů:

  1. Katko, vy skutečně víte, co je v životě důležité!
    Skvělý příspěvek!
    Moc zdravím tebe i tvé kolegy!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný článek! Pro Vás je práce skutečně poslání... :)
    Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to, když svoji práci člověk bere jako radost a štěstí. A navíc, když má vedle sebe ještě možnost mít jako bonus tebe, je to dar práce přímo z nebe... Mějte se tam krásně a pohodově jako doposud.

    OdpovědětVymazat
  4. "Užívejte si drobných obyčejných radostí, nejsou samozřejmostí. S obří radostí, láskou a vděčností". Krásné motto. Katko a i když čtu pozdě, tak toto mne dostalo. Krásné velikonoce přeje Iwka

    OdpovědětVymazat