pondělí 4. února 2019

"Čtvero ročních dob" & keramika

Poslední, třetí zastávkou v řadě zamíříme zvenku dovnitř. 
Od přírody k umění. 
Od rostlin, květin, stromů a zvířat k lidem pod jejichž rukama vznikají poklady. 
K 20-ti letému výročí Arteterapií byla uspořádána výstava keramických děl, která v běhu času vznikala právě v keramické dílně.


Zaskočila jsem si i do samotné keramické dílny, to dá rozum.


Následující dvě koláže jsou ryze vánoční.



Opět jsem žasla, jak lidé dokáží být šikovní a zruční.

Krásné dny
Katka 

11 komentářů:

  1. Kačenko, to je krásy...neskutečné, přesně, vždycky žasnu nad šikovností lidiček.Nic nezávidím nikomu, snad jen dar něco výjimečného vytvořit rukama pro pohlazenípjiných a taky mít zlato v hrdle...
    Krása, díky za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, každý z nás něco takového ovládá. Jen je potřeba to objevit (znovuobjevit, rozvzpomenout se).
      Měj se prima.
      K.

      Vymazat
  2. Radost pohledět. Samé nádherné věcičky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, jsou to šikovní lidé. Někdy s nelehkými osudy, ale chtějí na sobě pracovat.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  3. V keramické dílně opravdu vznikly krásné věci. Díky za příblížení.

    OdpovědětVymazat
  4. Katko to je nádhera..Tam by se mi moc libilo.
    Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  5. Svět keramiky je mi hodně blízký, nikoliv díky mým šikovným rukám, ale daleko šikovnějším mé dcery.
    Tvořila celé dětství až do dospělosti, strašně ráda jsem pro ni chodila.
    Svět kolem hlíny krásně voní a zase, je barevný.
    Tvé fotografie mne vždy naplní optimismem a doslova mne díky barevnosti vystřelí směrem ke skvělé náladě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, je krásné, jak koníček a um dětí dokáže ovlivnit a nadchnout i rodiče. Nádhera.
      Miluji také vůni hlíny a práci s ní, je to nádherný relax.
      Jsem ráda, že se fotografie líbí.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  6. Katko, to je nádhera! Vrátila si mě do let, kdy "plácat hlínu" chodily mé děti! To nadšení z práce i výsledku, ty oči, které jen svítily...
    Děkuji a přeji krásné slunečné dny, Helena

    OdpovědětVymazat