středa 8. března 2017

Sama se sebou

Ačkoli jsem společenský člověk, mnohdy mám velkou potřebu být sama.
V tichu, sama se sebou, nikým a ničím nerušena.
Čím jsem starší, tím je to intenzivnější a zároveň tím víc si právě tyto chvíle naplno vychutnávám.

Když jsem objevila v jednom milém krámku v Pardubicích tuto tabulku, musela jsem se po přečtení textu hned pousmát. Cedulka šla logicky se mnou domů.
Někdy pět minut ale nestačí. Není problém. Pětka se dá přece lehce přelepit. Či dopsat nulu.  :o)


Miluji souvislosti. Víte jaká je a vždy bývala má věta k rodině, když jsem opravdu potřebovala na chvíli "vypnout"?
Než jsem se zavřela v ložnici či na terase, tak jsem řekla: "Dejte mi aspoň pět minut!"


Být s rodinou, dětmi, přáteli je báječná věc. Je to opravdové pravé štěstí.
Nezapomínejme ale ani sami na sebe. Je to stejně důležité. Nejužší a nejbližší vztah máme právě sami se sebou. 
Známe se? Zaposloucháme se občas, co nám naše duše chce říct, po čem touží, čeho se bojí? 


"Čím tišší budete, tím více uslyšíte."
Baba Ram Dass

"Ztište svou mysl, ztište své srdce, nechť vás obklopí mír."
Pam Brown

"Naslouchejte v hlubokém tichu. Buďte nehybní a otevřete mysl...
Ponořte se hluboko do klidu který na vás čeká za divokými, bouřlivými myšlenkami,
pohledy a zvuky tohoto šíleného světa."
"A course in miracles"

"Existuje ticho, existuje mír, existuje osud.
Ztište svou mysl... Nesete je v sobě."
Pam Brown

"Jeden dnešek má cenu dvou zítřků."
Benjamin Franklin


Krásné dny
Katka ♥

8 komentářů:

  1. Jak ti Katko rozumím. Pamatuji doby, když jsem přišla z práce a kluci se na mne sesypali se svými dotazy, problémy, rozmíškami atd. a já jenom vždy zaprosila - prosím, nechte mne se chvilku nadechnout, abych přehodila páčku v hlavě na rodinu a domácnost :o)).
    A čas sama pro sebe jsem také vždy potřebovala a mám to tak dodnes...
    Měj svých 5 minut pokaždé když je potřebuješ!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, známe to všechny moc dobře :o) To samé přeji já tobě.
      Katka ♥

      Vymazat
  2. ..oohh, vielen lieben Dank für die netten Worte bei mir!
    Auch deinen Post kann ich sehr gut verstehen - das werden wohl alle mit Kindern!
    Das Schild ist klasse!
    Liebe Grüße
    LOVE
    Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Gabi, vielen Dank auch Dir.
      Wunderschöne Tage
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Skvělá úvaha,do posledního písmene bych podepsala...Je nutné se naučit vypnout,na chvilku,být jen já sám...přijde nádech a je možné zase v cestě pokračovat...
    Měj se moc fajn.H.

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, ty to umíš vždycky tak hezky napsat. Citáty si opíšu.
    Hezké dny ti přeju.♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkuji ♥
      Baví mě to. Základ všeho je vždy fotka. Co z toho nakonec v textu vznikne se mnohdy vyvine samo, postupně, někdy neočekávaně. Dost často mile překvapím samu sebe, kam se dostanu. :o) A to mě nesmírně baví. Svým způsobem si tím hraji.
      Krásné dny Jarko
      Katka ♥

      Vymazat