čtvrtek 30. března 2017

Květy jara


Tak si tak jdu do města, parkem a najednou periferně v dálce zahlédnu levandulové pole...
... no vlastně fialový koberec, který ve mně vždy evokuje levandulové pole.


Jsem ale přeci dospělá, rozumná a vím, že levandule teď v březnu nekvete a lány levandule u nás v parku?! Asi těžko. Bylo by to ale nádherné.


Krokusy byly překrásné. 
Plné včelek a ostatní drobotiny, která si nacpávala bříška či obalovala nožky kuličkami pylu.



Po zimě je barevnost jara přenádherným kontrastem, osvěžením, oživením. Prostě nádherou.


 

Krásný ačkoli na nebi zamračený den
Katka ♥

17 komentářů:

  1. Katko, ty jo, to je nádhera! Takovou spoustu krokusů pohromadě jsem ještě nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli-Anno, já popravdě taky ne.
      Měj se krásně
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Když jsem fotky shlédla, tak jsem si myslela, že jsou z Holandska... Přeji Vám krásné jaro a mnoho takových jarně povzbuzujících pohledů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diano, Holandsko nezní vůbec špatně! :o) Tam je to hotový kytičkový ráj.
      Mějte krásné jarní dny
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Klobouk dolů před Vaším městský zahradníkem a před zastupiteli, že uvolnili velkoryse peníze na cibulky.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volby se blíží :o))) Hodnotím to jako velmi, velmi dobrou investici šířící radost, úsměv, pohlazení a pozitivitu.
      Pavle, měj se
      K.

      Vymazat
  4. Je to nádhera a tolik krokusů pohromadě jsem ještě neviděla.
    U nás celý den svítí sluníčko.
    Přeji krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, dny, jaké jsou teď, nebývají mnohdy ani v létě. Je překrásně.
      Mějte se krásně
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Katko, nádhera ... Pavel to napsal přesně .. tady byl nádherný slunný den a zítra opět ☼ !
    Fotíš krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Katko,tomu rikam fialove nebe na zemi.Mela bych se do te vasi Jihlavy asi vydat,abych zkoukla ty vase poklady;).H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik pokladů, kdo by odolal :o))) Tak kdy, Haní, přijedeš? :o)
      K.

      Vymazat
  7. Tak to je nádhera. V Pardubicích je kousek od nádraží taky taková osázená plocha, ale člověk kolem toho jen proběhne, kousek od křižovatky, žádná odpočinková zóna. Toto je opravdu naprosto úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohdy nejde o to, kde to je, kolik toho je, ale jak to vidíme a vnímáme my sami. Ten všemocný úhel pohledu. V Pardubicích jsem tři roky studovala a vím, že to tam je překrásné! Magnolie, rododendrony, šeříky v parcích, pávy na zámecké zdi, Cafe Bajer na hlavní třídě... Radost pohledět, posedět.
      Šárko, krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
    2. Katko, to je pravda. Zámek i s pávy miluji a Café Bajer jakbysmet. A kdyby se mi letos podařilo do Pce se přestěhovat, byl by to můj splněný sen. Nebydlím daleko, ale prostě to město mám ráda, láká mě.
      Krásný, slunečný víkend :)

      Vymazat