pátek 31. března 2017

Mandala z andělů

Vždy když nějaké anděly vytvořím, 
tak se mi po krátkém čase rozletí do světa.
Jsem za to ráda, protože jsou posly toho dobrého, lásky a víry v dobré konce.


A čím víc dobrého a pozitivního se mezi lidmi šíří, tím lépe.
A když se andělé rozletí, tak mám zase o důvod víc vytvářet nové.
A to já dělám velmi, velmi ráda.


Přeji vám krásný nadcházející, jarně-letní víkend
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Jsou nádherní, jste šikovná Duhová Katko :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Pozitivního a dobrého není nikdy dost, v dnešní době to platí tisíckrát více. Jsem ráda, že jednoho tvého Anděla mám doma Katko :o).
    Hezkou sobotu přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybral si tě, Alenko, sám... I mně tím udělal velkou radost.
      Měj se krásně.
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Katko tvé andělé velice obdivuji, jsou nádherní. A věřím, že přinášejí mnoho štěstí a radosti. Což je tak krásné.Přeji ti krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Mam stesti,ze jeden takovy andel uz nejaky cas muj spanek chrani...dekuji rukam, ktere ho vytvorily...H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, ♥. Mně i andílkovi bylo ctí. Vytušil asi i trochu, že ho budeš potřebovat... Ať stojí při tobě...
      K.

      Vymazat
  5. Katko, andělé jsou milí, jednoho z nich mám a díky tobě mě hlídá.
    Přeji všechno dobré ♥ .
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z toho, Jarko, taky radost.
      Měj se krásně.
      Katka ♥

      Vymazat
  6. Milá Katko,překrásní andělé strážní!!! A zvláště pokud umí šířit, to co dnes tak moc schází!!! Každý je jiný,něčím zvláštní! Každý má zřejmě i jiný úkol..krásná myšlenka,šikovné ruce k tomu!!
    Nedávno jsem si na Vás vzpomněla...stále na své zahradě vidím toho svého sněhového anděla!!
    ..pamatujete na andělskou terapii!!!
    ..nyní tam na tom místě skutečně začínají rozkvétat sedmikrásky...a věřte mi,já ho tam stále vidím...a usmívám se!!!!
    Krásné dny ve společnosti samých dobrých andělů přeje Jana z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dobro šíří dobro dál, sílí a roztáčí se nádherné kolo radosti a štěstí.
      Při čtení Vašeho příspěvku jsem měla husí kůži po celém svém "fyzickém človíčkovi". To jsou jedinečné okamžiky.
      Pro někoho jsou i neviditelné věci zcela hmatatelné, plné energie a lásky i ve chvíli, kdy očima již nejsou viditelné. Sedmikráskám se nedivím, že tam rozkvétají. Mají tu nejhezčí společnost :o)
      Krásné jarní dny, Jano,
      Katka ♥

      Vymazat