čtvrtek 16. března 2017

Jarní osvěžení

Včera jsem podnikla něco, na co jsem se po pravdě těšila již od podzimu.
Byla jsem nakoupit jarní kytičky, abych probudila terasu  a definitivně i sebe ze zimního spánku, přivítala nový rok přírody. V pestrých barvách.


Růžové, žluté a červené petrklíče, růžové sedmikrásky, blankytně modré pomněnky i jednu fialovou fialku, která se již pyšní v květináči před bytem.
 

Výběr byl překrásný, kytičky v bezvadném stavu, za velmi příznivé ceny, já ve výtečné náladě. Aby ne.
To to do sebe všechno pěkně zapadá...


A až přijde ta správná chvíle, pokochá se novými přírůstky i terasa :o)


Krásné barevné dny 
Katka ♥

14 komentářů:

  1. Katko, krásné, barvené to máš. S příchodem sluníčka je najednou energie, že :-)

    krásné, pohodové dny

    OdpovědětVymazat
  2. Dano, vše je hned jiné, přesně tak :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to Katko nakombinovala. Je to pastva pro oči. I pro duši.
    Hezký večer
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, zatím jsou všechny kytičky v kartonu pohromadě a čekají na vysázení. Zatím dělají radost v obýváku.
      K.

      Vymazat
  4. Krásná kombinace :) miluju jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji. Pořádně si ho užívejte!
      K.

      Vymazat
  5. Krásné kytičky. Také jsem nakupovala, ale takto bohatě nakvetlé sedmikrásky jsem nesehnala. Asi si budu muset počkat, snad se květy rozmnoží. :O)
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ony to kytičky doženou. Radost udělají.
      K.

      Vymazat
  6. Milá Katko,
    u tebe je to lepší, než v nějakém květinářství. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Katko Duhová,jak jinak než barevně přilákat jaro!!☺
    Zatím je vše po zimě takové šedivé a unavené...dnes navíc chmurné a deštivé k tomu��
    Vše se alespoň krásně zazelená,že?
    Já vysadila jarními kytičkami květináč u vchodových dveří ať je také čím potěšit oči☺...
    Srdíčkově zdraví Jana z chaloupky mezi kopci.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, jen si dělejte radostnější den, to je potřeba.
      Zdravím do chaloupky mezi kopci.
      K.

      Vymazat