čtvrtek 16. března 2017

Jarní osvěžení

Včera jsem podnikla něco, na co jsem se po pravdě těšila již od podzimu.
Byla jsem nakoupit jarní kytičky, abych probudila terasu  a definitivně i sebe ze zimního spánku, přivítala nový rok přírody. V pestrých barvách.


Růžové, žluté a červené petrklíče, růžové sedmikrásky, blankytně modré pomněnky i jednu fialovou fialku, která se již pyšní v květináči před bytem.
 

Výběr byl překrásný, kytičky v bezvadném stavu, za velmi příznivé ceny, já ve výtečné náladě. Aby ne.
To to do sebe všechno pěkně zapadá...


A až přijde ta správná chvíle, pokochá se novými přírůstky i terasa :o)


Krásné barevné dny 
Katka ♥

14 komentářů:

  1. Katko, krásné, barvené to máš. S příchodem sluníčka je najednou energie, že :-)

    krásné, pohodové dny

    OdpovědětVymazat
  2. Dano, vše je hned jiné, přesně tak :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi to Katko nakombinovala. Je to pastva pro oči. I pro duši.
    Hezký večer
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, zatím jsou všechny kytičky v kartonu pohromadě a čekají na vysázení. Zatím dělají radost v obýváku.
      K.

      Vymazat
  4. Krásné kytičky. Také jsem nakupovala, ale takto bohatě nakvetlé sedmikrásky jsem nesehnala. Asi si budu muset počkat, snad se květy rozmnoží. :O)
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Katko,
    u tebe je to lepší, než v nějakém květinářství. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Katko Duhová,jak jinak než barevně přilákat jaro!!☺
    Zatím je vše po zimě takové šedivé a unavené...dnes navíc chmurné a deštivé k tomu��
    Vše se alespoň krásně zazelená,že?
    Já vysadila jarními kytičkami květináč u vchodových dveří ať je také čím potěšit oči☺...
    Srdíčkově zdraví Jana z chaloupky mezi kopci.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, jen si dělejte radostnější den, to je potřeba.
      Zdravím do chaloupky mezi kopci.
      K.

      Vymazat