pondělí 26. února 2018

Když číslo není jen číslem... 100 000

Motto mého blogu je od počátku vcelku jednoduché:

Země ZA DUHOU je místo, 
kde můžete na chvíli zpomalit, zklidnit se, zasnít, potěšit oko, pohladit duši, nechat rozeznít srdce... Mnohdy se zasmát, nechat se inspirovat.
Do jaké míry a do jaké hloubky záleží jen a jen na Vás. Úrovní je nespočet.

Můj blog pro mě od počátku byl a stále je formou deníku. Místo, kde zastavím čas, energii, emoce, myšlenky a kdykoli se k nim mohu vrátit. Vše je okamžitě zpátky. 
I to, na co člověk již zdánlivě pozapomněl.
Místo, kde mohu propojit to, co miluji - psaní a focení. Místo rozdávání radosti a úsměvů, povzbuzení a pozitivity. Místo, kde zprostředkovávám víru ve správné cesty, v dobré konce, víru ve Vás.  
Mnohdy píši mezi řádky a jsem velmi ráda, když v nich čtete...

Před chvílí se návštěvnost v Zemi ZA DUHOU přehoupla přes - pro mě neuvěřitelných - sto tisíc.
Za každým jednotlivým číslem z celkového šestimístného se skrývá jeden z Vás.
Každý stejně  d ů l e ž i t ý,  o s o b i t ý  a  j e d i n e č n ý.
Jeden z Vás, který mi v této uspěchané době na chvíli věnoval svůj čas, svou energii a své myšlenky.
Tento čas věnoval zároveň i sám sobě.

Chtěla bych Vám za to poslat jedno
velké, zářivé, hřejivé a vděčné 
D Ě K U J I.

Velmi si vážím Vašich návštěv, milých komentářů, krásných a mnohdy i velmi otevřených a osobních mailů. Děkuji Vám za důvěru. 
Stejně tak si vážím i osobních setkání, která jsou vždy povznášející.
Nikdy bych nevěřila, kolik báječných okamžiků, situací a setkání se dá díky tomuto blogovému světu zažít. Jak se dá znásobit radost.
Zrovna tak jsem vděčna i za to, že se zastavíte, zamyslíte a zkoušíte najít ty správné cesty, právě pro Vás.
Že se zkoušíte dívat na svět i trošku jiným pohledem... a díky tomu být ve svých životech šťastnější. O tom život je.
Jste prostě BÁJEČNÍ!

Moje "DĚKUJI" chci doplnit i dárečkem věnovaným dvěma z Vás.



Dvěma výhercům / výherkyním daruji virtuální "dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč" 
na nákup dle vlastního uvážení v obchůdku u Štístka :o)
Papírového Andílka podle svého výběru dostanete navíc jako bonus.

A co je potřeba udělat? Pravidla jsou jednoduchá.
Požádala bych Vás, abyste mi do komentářů napsali Váš nejoblíbenější citát.
Na jakékoli téma, od kohokoli. Prostě ten Váš nej.
Moc se na ně těším.

Výherce vyhlásím za týden v úterý 6. března 2018.

Vím, že plno z Vás můj blog  pročítá pravidelně, ačkoli jste tichounké jak myšky. 
I toho si moc vážím...
Dnes je čas ale i pro Vás, abyste v komentářích zazářily a současně zkusily své štěstí :o)
Totéž platí i o mužích.

Katka ♥

41 komentářů:

  1. Dobrý den Katko,
    můj citát zní: Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme. Romaind Rolland.
    Ivana (fiserova34@centrum.cz)
    PS: Ráda Váš blog čtu.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, moc ráda si sem k Tobě chodím číst a načerpat optimismu :)

    Oblíbený citát, který právě koresponduje s mým životem mám na blogu. Zni:

    Každé dítě je umělec. Ale není snadné jim zůstat i v dospělosti.
    Pablo Picasso

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jodie, děkuji. Citát je velmi pěkný. Hodil se mi "tématicky" i do práce a už visí s mým dovětkem u nás v práci na nástěnce :o) Díky. K.

      Vymazat
  3. Zdravím k Vám do ZEMĚ ZA DUHOU. Moc ráda nahlížím na Váš blog, je tu moc hezky. Můj oblíbený citát zní:
    Život je velké jeviště, na kterém se musí hrát. I když Ti srdce krvácí, tak tvář se musí smát.
    Mějte krásné dny, ať ve Vám daří všechno co děláte. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Katko,
    mám velmi ráda Váš blog:))
    "Až Ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci zády a všechny stíny padnou za tebe" John Lennon
    Míša (michaela.gajdova@centrum.cz)
    Mějte se fajn:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji moc. Tento citát je také mým oblíbeným... K.

      Vymazat
  5. Jediné, co ti mohu dát, je můj čas, protože nic jiného nemám.
    I cesta je cíl.
    Krásný blog.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Zemi za duhou ! Citát,kterým se mi vyplácí řídit : Když Ti někdo nabídne příležitost a ty nevíš , jestli ji zvládneš,tak řekni ANO.Jak ji zvládneš,se naučíš později v průběhu.Ale příležitostí nepohrdej.Jsou jako pošťák.Nikdy nechodí dvakrát s toutéž zásilkou.
    Pěkné,slunečně mrazivé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stello, děkuji moc. I v tomto citátu je kus pravdy. K.

      Vymazat
  7. udělat věc, které se bojíme je první krok k úspěchu.
    Nádherný blog...
    Káťa

    OdpovědětVymazat
  8. Neni dulezite co mas ale koho mas.
    Jen krasne dny.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji za velmi pravdivý citát. Krásné dny i Vám. K.

      Vymazat
  9. Možná Matka Tereza - Život je šance. Využij ji.
    A gratulace tolika čtenářům. Spokojeným čtenářům, protože jinak by se nevraceli.

    OdpovědětVymazat
  10. Až ti bude v životě nejhůř, otoč se čelem ke slunci a všechny stíny padnou za Tebe....( J.Lennon )
    Moc děkuji za Tvůj úžasný blog. Z ❤

    OdpovědětVymazat
  11. Katko, vždy mne tvé psaní nutí zamyslet se a proto se s radostí stále vracím. A je to tak, za každým číslem je lidská bytost, která si čte tvá slova.

    Štěstí je to jediné co můžeme dávat,aniž bychom to měli.
    neznámý autor

    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Katko, moc ráda chodím na tvůj blog a gratuluji k 100 000. Těším se na každý tvůj příspěvek. A moje oblíbené..
    " Kdo se směje, místo aby zuřil, je vždycky silnější!"

    OdpovědětVymazat
  13. O tvém blogu mi řekla maminka, moc ti blahopřeji ke 100 000.
    „Jsem něžný, jsem krutý, ale jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla. Tak jdi a žij.“

    krásný den, Katuško.
    Markétka.
    marketazavináčnaisertečkacz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, maminky mají skvělé nápady :o) Těší mě to moc. Děkuji oběma. K.

      Vymazat
  14. Chodím na Tvůj blog rád jako ti ostatní.
    Člověk, který nikdy neplakal, nežil opravdový život. (J.Werich)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Katko, gratuluji k tak krásnému návštěvnímu číslu!!!
    Můj oblíbený citát:
    „Pamatuj, že i ta nejtěžší hodina ve tvém životě, má jen 60 minut.“
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, tvůj blog sleduji pravidelně, je takovým pohlazením po duši...
    "Je jenom jedna cesta za štěstím, a to přestat se trápit nad tím, co je mimo naši moc." (Epiktétos)
    Zdravím za Svitav. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Svitav. Lenko, děkuji moc. Jak pravdivé. K.

      Vymazat
  17. Jsem jedna z myšek, která tu dneska zanechá pár řádek...:-) Nakukuji sem ráda a vždycky se tak nějak zamyslím, že se mi nechce komentovat, nechávám v sobě znít ty myšlenky...Takže já děkuji za Váš blog kterému přeji dalších 100 tisíc čtenářů !!!
    A motto mám - "Když chceš vidět duhu, musíš se smířit s deštěm". Autora neznám.
    Hezké dny, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji za zastavení a řádky. Vážím si jich. Sama to velmi dobře znám. Mnohdy není potřeba věci komentovat. Důležitější je pro mě ta rovina o které píšete - že se člověk zamyslí a nechá v sobě řečené rezonovat. Každý po svém. K.
      PS: Miluju déšť!!! :o) Krásný a pravdivý citát.

      Vymazat
  18. Katko, já jich mám několik:
    1) Co tě nezabije, to tě posílí
    2) Všecko jde, jenom zdechlý kůň nejde
    3) To nemusíš pochopit, musíš se s tím smířit - to říkám v práci po srážce s blbcem
    Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4) Žádný strom neroste do nebe
      Zdraví Iwka

      Vymazat
    2. Iwí, děkuji za citáty. Pravdivé. U koně jsem se zasmála :o) K.

      Vymazat
  19. Milá Katí,především moc zdravím a přeji Tvému osobitému blogu,ať ta spousta lidiček se sem stejně jako já chodí odreagovat,inspirovat,zamýšlet..rezonovat..ať je V zemi za duhou furt tak fajn!!!
    No citát jediný vybrat..no vždy záleží na okolnostech..a taky co právě prožívám..
    Proto asi přidám tyto tři..
    "Štěstí nikdy nepřijde k těm,co nejsou vděčni za to,co již mají..."
    "Kdo chce,hledá způsob,kdo nechce,hledá důvod.."
    A od pana Wericha.."Neříkej,že nemůžeš,když nechceš..Protože přijdou velmi brzy dny,kdy to bude daleko horší..budeš pro změnu chtít a pak už nebudeš moci..."
    Jana z chaloupky mezi kopci❤

    OdpovědětVymazat
  20. Teprve když Ti ujede vlak s někým na kom Ti záleží, teprve tehdy pochopíš, že jste si vlastně ještě mnoho věcí chtěli říct, ale nezbyl čas.
    A ty si říkáš: " Stejně se za nedlouho vrátí".
    A pak se probudíš do rána, ve kterém víš, že čas už nikdy nevrátíš. Mája

    OdpovědětVymazat
  21. "Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid.
    Já tam, já tam, dávno už měl být.
    Ne, ne, ne nestíhám, nestačím, nestihnu to, nestačím,
    promiňte, vážení, mám veliké zpoždění..."
    Mějte s výsledky trpělivost do zítřka. Jsem tu jen na skok a pádím dál... :o)
    Díky. Katka

    OdpovědětVymazat