pondělí 20. března 2017

Duhový Facebook a Instagram

Propojení blogu s Facebookem a Instagramem vlastními silami se zprvu zdálo jako veliké sousto a zároveň čistá utopie. 
Pustila jsem se ale i tak do toho a zjistila, že se to dá, díky různými radám na internetu, zvládnout. 


Ačkoli dávám přednost blogu, ne každý to tak musí mít.
Na prohlížení fotek a připomenutí si vzpomínek ráda používám právě fotogalerii ve Facebooku či Instagramu. 
A pokud se šíří dobrá myšlenka a pozitivno, myslím si, že toho není nikdy dost, aby toho nemohlo být ještě víc.

Je to sice svým způsobem virtuální svět, ale na druhou stranu žitý naživo, s chutí, s láskou, se smíchem, barevně, naplno. 


Vpravo na blogu se nachází malá ikonka Facebooku  a Instagramu, kterou se dostanete do mého rozrostlého světa.

Buďte tedy srdečně vítáni i na jiných "kanálech" :o)

Krásný den
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Já jsem Katko facebooku na chuť vůbec nepřišla, sice jsem se kdysi zaregistrovala, ale ani se nepřihlašuji. Instagram je pro mne zatím novinka, na kterou jsem ještě ani nenakoukla :o). Člověk však nemá nikdy říkat NIKDY...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, k člověku přichází to, co má. Takže pokud jsi zatím "čistá", je to tak dobře. :o)
      K.

      Vymazat
  2. Katko, jsi dobrá, že jsi vše zvládla - Facebook i Instagram. Já ráda projíždím blogy a trošku instagram. Hezky šíříš dobrou myšlenku a pozitivno - tak já jdu na ten Instagram.
    Ať se ti daří na všech kanálech - o tom vlastně nepochybuji. Pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Duhy není nikdy dost:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. The post is very nice. I just shared on my Facebook Account.

    OdpovědětVymazat
  5. Hi! I understand this is sort of off-topic but I had to
    ask. Does managing a well-established blog like yours take a massive
    amount work? I am completely new to running a blog however I do
    write in my journal daily. I’d like to start a blog so I can easily share my experience and views online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions
    or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!

    OdpovědětVymazat
  6. Right here is the right web site for anyone who would like to find out about this topic.
    You realize so much its almost tough to argue with you (not
    that I actually will need to…HaHa). You certainly put
    a new spin on a subject that has been written about for years.
    Great stuff, just great!

    OdpovědětVymazat