pondělí 20. března 2017

Duhový Facebook a Instagram

Propojení blogu s Facebookem a Instagramem vlastními silami se zprvu zdálo jako veliké sousto a zároveň čistá utopie. 
Pustila jsem se ale i tak do toho a zjistila, že se to dá, díky různými radám na internetu, zvládnout. 


Ačkoli dávám přednost blogu, ne každý to tak musí mít.
Na prohlížení fotek a připomenutí si vzpomínek ráda používám právě fotogalerii ve Facebooku či Instagramu. 
A pokud se šíří dobrá myšlenka a pozitivno, myslím si, že toho není nikdy dost, aby toho nemohlo být ještě víc.

Je to sice svým způsobem virtuální svět, ale na druhou stranu žitý naživo, s chutí, s láskou, se smíchem, barevně, naplno. 


Vpravo na blogu se nachází malá ikonka Facebooku  a Instagramu, kterou se dostanete do mého rozrostlého světa.

Buďte tedy srdečně vítáni i na jiných "kanálech" :o)

Krásný den
Katka ♥

6 komentářů:

  1. Já jsem Katko facebooku na chuť vůbec nepřišla, sice jsem se kdysi zaregistrovala, ale ani se nepřihlašuji. Instagram je pro mne zatím novinka, na kterou jsem ještě ani nenakoukla :o). Člověk však nemá nikdy říkat NIKDY...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, k člověku přichází to, co má. Takže pokud jsi zatím "čistá", je to tak dobře. :o)
      K.

      Vymazat
  2. Katko, jsi dobrá, že jsi vše zvládla - Facebook i Instagram. Já ráda projíždím blogy a trošku instagram. Hezky šíříš dobrou myšlenku a pozitivno - tak já jdu na ten Instagram.
    Ať se ti daří na všech kanálech - o tom vlastně nepochybuji. Pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Duhy není nikdy dost:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat