sobota 11. března 2017

Domeček se srdíčkem

 Mám ohromně šikovnou kamarádku - keramičku Martičku. Jen k ní nakoukněte a nechte se okouzlit.
Jde si za svým keramickým snem a já jí moc fandím.
Její výrobky jsou překrásné, vyrobené s láskou. 
Co kus to originál, s otiskem radosti z tvoření, života, bytí.
Tvoří výrobky jak do interiéru bytů, tak do zahrad či chalup.

Nedávno mě s dětmi k sobě pozvala na tvořící dopoledne. Nadšeně jsme nabídku přijaly.
Ačkoli jsem měla představu, co budu vyrábět, rázem se rozplynula, jakmile jsem na poličce uviděla její přenádherný romantický Dům z ostrova Ile de Sain. Zamilovala jsem se na první pohled.
Jak už víte z povídání o Hrošíkovi Vašíkovi, pokud se mi něco líbí, tak nehledím napravo, nalevo a skočím rovnýma nohama do toho. 
A tak jsem začala neplánovaně stavět NÁŠ DŮM, cihličku po cihličce. S netušenou radostí.


Dům se srdíčkem nade dveřmi, s malinko rozvrzanou klikou.


S pavučinou a pavoučkem Štístkem, o kterém jsem dětem kdysi vymyslela pohádku, pod střechou.


S keříčkem omamně vonící levandule jak u vchodových dveří, tak z boku domu.


Postavený z cihel.


Dům obrostlý keři na kterých radostně zpívají ptáci.


Dům s doškovou střechou a okny, z kterých je překrásný výhled do krajiny až se dech tají.


Dům ve kterém žijeme společně a šťastně.


Jen zaklepat a vejít...


Hlínu jsem měla poprvé v životě v ruce. To mě ale neodradilo od vyšších cílů :o) Měla jsem nádhernou vizi... a za tou jsem si cihlu po cihle šla. A tak vznikl tento NÁŠ DŮM se srdíčkem nade dveřmi...

Krásné dny plné nemalých výzev a překvapujících výsledků
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Kouzelný domeček plný štěstí, radosti a lásky.
    Moc se vám povedl, detaily jsou nádherné. Jste moc šikovná, mohla byste vyrábět svoji keramiku.
    Přeji krásnou, slunečnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, děkuji. Přenechám to ale Martičce :o)
      Krásný vstup do nového týdne.
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Pamatuji si Katko, když jsem chodila na kursy keramiky, jak mne bavilo hníst hlínu v ruce. Byly to dva krásné roky plné tvůrčích zkušeností. Sice se ze mne keramička nestala, ale o to vůbec nešlo.
    Dům jsi vystavěla srdcem a je moc hezký.
    Měj se hezky.
    Ála
    P.S. Přišel ti můj email?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alí, věřím, že kurzy musely být bájo. Nikde není psáno, že nemůžeš zase někdy pokračovat :o)
      Měj se krásně.
      Katka ♥
      PS: došel, brzo se ozvu...

      Vymazat
  3. Milá Katko,
    domeček je nádherný, jste moc šikovná! :) Jak jste si vyhrála i s těmi detaily! Paráda!
    Mějte krásný víkend,
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, děkuji. Na detailech je postaven život. Alespoň z mého úhlu pohledu. Okořeňuje to život a dává mu to náboj.
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Katko..., já to četla jako pohádku. Ten domeček je pohádkový. Krásný, kouzelný.
    Obdivuji to tvůrčí nadání, které mě jaksi minulo:-)
    Krásný večer a děkuji za pohádku:-)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hentietko, děkuji. Já to jako pohádku i psala :o) Každý má nadání pro něco jiného. Důležité je, aby každý dělal to, co ho baví, naplňuje a dává smysl.
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  5. V tom se bude bydlet... náramně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jé, jé! Dokonce tam mají děti i samostatné pokojíčky, jak si přály :o)
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  6. Katko, domeček je kouzelný, nádherný, plný pohody a radosti .. to z něj vyzařuje ... tyhle "drobnosti" to je kořeníčko života ...jsi moc šikovná, to by každý nezvládl.
    Přeju vám ať je vám v něm móóóc dobře ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat