pátek 3. března 2017

Hrošík Vašík...

... byla moje první na stroji ušitá věc.

Někdy samu sebe překvapím. Ne že bych to plánovala, ale tak nějak to vyplyne ze situace.
Nikdy jsem nešila a ani mě to, ačkoli maminka ušila perfektně cokoli, nelákalo.
To se ale změnilo před třinácti lety, když se nám narodil syn. A od té doby v tom jedu. 
Chtěla jsem mu ušít hrací podložku na zem.
Když jsem začala hledat, co by se mi líbilo, natrefila jsem na střih v Burdě. Překrásný hrošík mě zcela nadchnul a já věděla, že je to přesně to, co hledám. Že to není úkol pro začátečnici, s tím jsem si hlavu ani trochu nelámala. Prostě to bylo tak krásné, že jsem si řekla, že to musím Tomíkovi udělat.
Chvíli na to byly Vánoce a Ježíšek mi (s pomocí manžela) přinesl můj první šicí stroj Pfaff.
Padli jsme si do oka hned. Netrvalo dlouho a dala jsem se do práce.


Neznám sousloví "TO NEJDE" a podle toho vypadá můj život.
Nemají to tak ale všichni, vím to. A tak je pro mě velkou lekcí moje okolí. A já zase pro ně :o)


Hrošík měl otvírací pusu, na okraji bříška úchyty půlkolečka na rozvíjení motoriky.
Prostě hrošík Vašík. A nebyl to žádný drobeček. Měl velikost metr na něco málo přes metr.

 

Krásné dny
Katka ♥

10 komentářů:

  1. Katko, pokud jsi ho ušila jako naprostý začátečník, tak klobouk dolů, to už je nějaký skrytý talent :o) přímo šicí. Měla by si ho stále více rozvíjet, co říkáš ?
    Měj pohodu celý den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Rozvíjím, od té doby v tom jedu :o)
      Krásnou neděli
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Tak to je vskutku povedená šicí prvotina. :-) Hrošík Vašík je skvělý! Tak růžové mé začátky s šitím rozhodně nebyly... Já si užila párání a problémů se strojem, který se mnou nespolupracoval podle mých představ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to nevadí, každý to má jinak. I páráním a drobnými problémy se člověk prokouše a pak se mu daří a má ze sebe radost.
      K.

      Vymazat
  3. Katko, hrošík se ti moc povedl... jó Burda, taky jsme jich pár doma měly a mami šila a šila... já jsem tedy sklony k ručním pracím všeho druhu nepodědila.. ale děsně vás šikulky tady na blozích obdivuji .. třeba se ještě někdy do něčeho pustím, když to tak obdivuji ...
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, co není, může být. A když nebude, tak nevadí. Vrhneš se jiným směrem. Tím, kde budeš spokojená TY. A o tom to je.
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Vašík se hodně povedl. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Katuško. Je u Tebe tak milo..Hrošík Vašík překvapil svou dokonalostí,světýlka a slunce z předchozích příspěvků pro zářil Duši. A cože teprve přenádherný lotos,který jsem u Tebe také našla v jednom ze Tvých příspěvků..Moc děkuji za pohlazení a brzy přijdu zas :-)
    Krásné dny..
    BI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brigitko, moc děkuji za zastavení se i milý komentář. Pohlazeních není nikdy dost :o) Jen houšť.
      Krásné dny.
      Katka ♥

      Vymazat