neděle 3. prosince 2017

Adventní kalendář...

... jiný, než byste zřejmě čekali, ale neskutečně mi zahřál srdce a rozzvonil duši.
Každoročně přichází Česká televize - Déčko - pro děti s Adventním kalendářem.

Milá, veselá, vlídná a laskavá grafika. Na každý den adventu jeden úkol, pohádky, kvízy, hry...
Tento rok je to tématicky spojeno s pohádkou ANDĚL PÁNĚ II., která se velmi, velmi povedla.

Před chvílí jsem na tento adventní kalendář, díky Zuzce, zabrousila a zářím.
Ví, jak mě rozdovádět.

Přišla za mnou a povídá.
"Mami, najeď na Adventní kalendář Déčka."

zdroj: http://decko.ceskatelevize.cz/advent#

Najela jsem.
Chvíli jsem se kochala, projížděla jednotlivé obrázky. 
Doporučuji všechny, ale hlavně - vykukujícího kluka ze dveří, anděla s čertem na balkoně, dva přátele na schodišti
(počkejte si na asi třetí jejich větu o vločce :o))...

"Mami, najeď na toho anděla uprostřed nahoře."

Najela jsem na šipku u něj a... vyneslo mě to do nebe... nádhera.

"Mami, zmáčkni na nějakého andílka."

A já to udělala a smála se smála. Dětskou přirozeností, nadšením, čistou radostí. Co tam bylo a proč jsem se smála,
to si nechám jako překvapení...
... můžete nakouknout sami...
A že jsem mačkala na všechny andílky a opakovaně, to je jasné, to dá rozum.
Takže, až začne venku zase sněžit, tak už víte, kde se ty vločky vlastně berou :o)

Přeji vám všem krásný začínající adventní čas - plný pohody, lásky a pospolitosti - s těmi vašemu srdci nejbližšími.

Katka ♥

16 komentářů:

  1. Česká televize měla i loni překrásný kalendář. Moc se mi to letos i líbí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iwko, každoročně sledujeme a jsou velmi povedené. Nepodbízejí se ani dětem ani době. Jsou laskavé, milé a krásné.
      K.

      Vymazat
  2. Kačenko, no to je krása, děkuji za dárek na první adventní neděli... Klikám a klikám a usmívám se tady blaženě.
    Užívejte si všichni společně to předvánoční čekání. Mějte se pohádkově. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, bylo mi to předem jasné, že budeš zářit jak já :o)
      Měj se krásně
      K.

      Vymazat
  3. Jé, díky Katko!!! Nádhera! Teď jsem tam strávila několik minut... Přesně pro mě, hned se mi to rozzářilo dopoledne! 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, hned jsem si to vyzkoušela. Díky.
    Přeji ti pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to je moc dobře. Krásný adventní čas i tobě a blízkým.
      K.

      Vymazat
  5. Jdu se kouknout :o)
    Hezký adventní čas. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, děkuji za tip, jdu se podívat. :o) Přeji Ti krásnou adventní neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Katko, ač už je mi tolik, tak každoročně na adventním kalendáři ČT, jak by řeklo mládí - ujíždím. Letošní provedení mne velmi potěšilo. Pohádky Anděl páně mám nesmírně ráda. Přeji ti krásné adventní dny, plné pohody a lásky. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, jsi báječná! O věku to není, ale o radosti a nadšení.
      Krásný advent
      K.

      Vymazat