čtvrtek 18. července 2019

"Čtvero ročních dob" - léto

Před nedávnem jsem v práci fotila v parku a fotky zpracovala do série -
Když mi v pondělí zavolala naše paní zahradnice, 
že nám to v areálu moc hezky kvete, jestli bych to nechtěla jít vyfotit,
tak jsem se nemusela rozmýšlet ani vteřinu.


Každý rok je zahrada jiná, něčím zvláštní. 
Barevná, zářivá, radostná.
Vždy něčím překvapí.


Letos zde máme prvně i loučky se směsí lučních květů a letniček.
Červené máky, blankytně modré chrpy, měsíčky, kopretinky a plno i jiných, které ani neznám.


Jednu koláž jsem věnovala jezírkům v zahradě. 
Zurčení vody slyším ale jen já. To fotografie nedokáže zprostředkovat.
Ale pokud máte dobrou představivost a schopnost imaginace, uslyšíte to také...
...a k tomu možná i zpěv ptáků...


Náš kulturní dům neboli divadlo. Také jsem mu udělala vlastní koláž, 
když mu to tak s rozkvetlou "předzahrádkou" sluší.
Však si pozornost také zaslouží.


Krásné dny
Katka

PS: Téměř každý z nás vidí. Jaký úhel pohledu ale volíme, závisí na každém z nás. 
Můžeme se rozhodnout. 
Buď a nebo.  A v tom je náš dar, naše šance. Chopme se jí.

12 komentářů:

  1. Cítím tu vůni, slyším včely i zurčení vody...tohle by stálo za to vidět...
    asi mám možná plán :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, plán změníme ve skutečnost. To musí klapnout. :o)
      K.

      Vymazat
  2. Krásně vám to tam kvete a jezírka jsou taky prima. Tu směs lučního kvítí jsem viděla v Dendrologické zahradě (měli jeden záhon se směsí, která byla laděná do barev trikolory a druhý laděný do žlutooranžova), už asi dva roky si říkám, že bych si ji tam mohla zajet koupit, ale pořád na to ještě nedošlo.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, až přijde ta pravá doba, pořídíš si ji.
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  3. Překrásné, Katko a krásná a pravdivá slova na závěr. Jsi obklopená krásou!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem, vím to a moc si toho vážím... ale krásou jsou mnohdy obklopeni mnozí a přesto ji "nevidí". A přitom stačí jen otevřít oči...
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat
  4. Opravdová krása Kačí.. stačí se jen zastavit a kochat se..zapomenout na všechna trápení a užívat si daný okamžik. Balzám na dušičku. Moc děkuji za nádherné koláže a krásné letni dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, to je nádhera. To se to musí pracovat, když jdeš do práce kolem tolika kytiček.
    Chvilku jsem si sedla na lavičku u jezírka a kochala se, nejradši bych tam seděla do teď. Je u vás moc krásně.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, do práce kolem této nádhery nechodím. To si musím po práci krapet zajít po areálu. Nic není zadarmo :o) Ale vždy se to vyplatí.
      Na lavičce u jezírka, tak se mi taky líbí :o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat