pátek 7. října 2016

S předstihem...

Já vím, Vánoce ještě nejsou a je to tak dobře. 
Jsou ale určité věci, které se musí udělat s předstihem.
Jako tyto. 




Jsem ráda, že u dnešního focení nebyly děti. 
Loni, když přišly ze školy domů a uviděly vánočně nazdobený stůl, bylo vidět, že byly v šoku.
"To... budou, mami, už jako Vánoce jo?!" 
Ptaly se pak zmateně. :o)






Já jsem si to ale užívala... i když jsem ráda, že do Vánoc je ještě spousta času.




Tato prostírání s kapsičkami na příbory miluji. 
Jsou elegantní, praktická a dokáží vytvořit přenádherně slavnostní atmosféru. 




Pokud vás prostírání oslovila, nakoukněte do mého obchůdku.

Krásný víkend.
Katka ♥

4 komentáře:

  1. Prostírání jsou fakt moc hezká. Jen samotné kapsičky na příbory náhodou nešiješ?

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Stáňo, děkuji. Zatím jsem je samotné nešila, ale není v tom žádný problém. V případě zájmu se na mě obrať přes "Vzkazník" v pravé liště blogu.
    Krásný víkend
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeee Vánoce :) už jsem se lekla :))))))) Tak daleko ja ještě nejsem. K nám domů nedorazil ani podzim.
    Krásný nápad. ..... Jednoduchý a originální. Hezkou neděli pŕéji. Eva

    OdpovědětVymazat