úterý 4. října 2016

Dýňový svět...

Počasí se rapidně změnilo, z léta jsme skočili rovnou do zimy, a tak nastal čas připomenout si tu krásnou atmosféru babího léta.

Na svátek sv. Václava jsme se vypravili, na již dva roky plánovaný výlet, 
na dýňovou farmu - k Pipkům.
Oficiální název zní DÝŇOVÝ SVĚT. 
Já bych ho ale směle, bez uzardění přejmenovala na DÝŇOVÝ RÁJ.


Srdce i oko jen plesalo. 
Nepřeberný výběr dýní, různých velikostí, tvarů, barev...
Orientováno i pro děti, které se zde doslova vyřádily. 

Největší úspěch měly balíky slámy, po kterých mohly nekontrolovatelně, bez časového omezení běhat. Dále slámový bazén, různá oválná či obdélníková dýňová bludiště, hra dáma s dýněmi (=figurkami)...


Dále jste mohli vystoupat do staré sýpky, kde na vás čekalo překvapení.
Kdo se nebál, byl následně pohledem odměněn.


Moc pěkně zorganizováno, milí, usměvaví lidé. 
Dobré občerstvení také na místě. Vynikající dýňová polévka.


Všude krásně uklizeno, nazdobeno.






V dlabárně v patře jste si mohli vydlabat či nabarvit dýni dle svého gusta.
Do té doby jsem si říkala, kde se asi prodávají dýně? V dlabárně jsme to z výšky uviděli...
...přesně odtud byl krásný výhled na "dýňovou tržnici". Nikdo mě od následného záměru - sejít okamžitě dolů - nezadržel...


 ♥










Co vše jsem si nakonec domů odvezla, nemá ani cenu říkat. Kdo by to počítal :o)
Krásy přehršel. 
Plno tvarů, barev, velikostí.
Radosti přehršel.
Manžel si myslel, že toho mám nějak moc, že to nebudu ani mít kam dát.
Naivka. Jak se mýlil :o)
Tu a tam a tady... 




Poobědvala s námi "Zrzka".


Stylově, přírodně, s citem vše nazdobeno. 
Myšleno i na detaily.
Jak venku, tak uvnitř.




Já osobně bych uvítala méně návštěvníků. Bylo tam jak v úle. Ale o mně to nebylo. 
Je mi jasné, že pro Pipkovi je to naopak odměna, to pravé. Tak jak si to každý farmář přeje.
A zde bylo vidět, že jsou úspěšní, vyhledávaní... a hlavně, že to co dělají, dělají s láskou...

Za nás velký dík!

Příští rok jistě přijedeme zase.

Krásné dny 
Katka ♥

14 komentářů:

  1. Krásná akcička...Hned bych se zůčastnila....Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, fakt nádhera ... tam by se mi taky moc líbilo... a krásné fotky ..všechny.
    Tak hodně radosti z podzimu přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Dýňový ráj je trefné označení. :-) U Pipků jsme byli asi před 3 lety a byla to nádherná podívaná. Dýně miluji a v takovém množství jako zde na farmě jsem je ještě neviděla... Je to pěkné místo nejen pro děti.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci taky :o), to je taková nádhera a ty barvy, ach úžasné Katko. Krásný zážitek.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, bylo překrásně. A počasí vyšlo také na jedničku.
      K.

      Vymazat
  5. Tomu říkám dýňová nádhera,přesně ráj ;-)no tam bych byla tedy taky ztracená,krása.Díky za zprostředkování.Krásné oranžové dny ;-) .H

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. Muselo to být super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, taky bych se tam chtěla jet podívat, ale dívala jsem se, že je to od nás dost daleko.
    no uvidíme.musím to být opravdu ráj.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, zkus na internetu vyhledat něco, co je blíž k vám. Určitě něco najdeš. Těch farem je víc. A pak se jen kochat :o)
      Katka ♥

      Vymazat