pondělí 24. října 2016

Podzimní nálada...

Podzim se dostavil nejen do zahrad, parků a lesů, ale i k nám na terasu.
Letničky vystřídaly vřesy, dýně a chryzantémy.
Ačkoli je již chladněji, neodradí mě to ale od občasné snídaně či vypití kávy na terase.
Když se k tomu válí po okolí mlha a svíčky plápolají, jsem lapena.



Do obýváku na nás mrkají od dětí vydlabané dýně z Dýňového světa.





Krásné podzimní dny
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Nádherné podzimní zákoutí. Hned bych se tam zachumlala do deky s meduňkovým čajem v hrnečku:-)Přeji Katko krásně prožité chvíle na terásce. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, děkuji. U mě vítězí mátový a jasmínový :o)
      K.

      Vymazat
  2. Katko, máš to tam krásně barevné... i podzim dokáže být veselý, má od všeho trochu ..
    Jinak takové kavárničky mám ráda .. pochutná si i duše ..
    Užívej si podzim v pohodě. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji. Přesně tak každý si může vybrat to své.
      K.

      Vymazat
  3. Katko, ta tvá terasa mě vždycky dostane, nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná teráska....Vše dokonale sladěno..Ilča

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný koutek. Hezké dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný pohled,těch barev!!! Měj se fajn IVana

    OdpovědětVymazat