úterý 21. června 2016

Trocha informací - od soukromého k obecnému...

12:22 - ze soukromé mailové korespondence

Krásné dobré popolední všem,

píšu, protože jednoduše musím.
Jste trochu nedůvěřivé? Čekáte snad nějakou kulišárnu? Dnes ne, dnes jsem seriózní.
Získala jsem důležitou informaci a nechci vás o ni v žádném případě ošidit. Ani na minutu. To dá rozum.

Dnes se slaví dva mezinárodní dny:
1/ mezinárodní den JÓGY - což je oslavou těla i ducha - Káťa jásá
2/ a za druhé - to je vskutku zásadnější informace i pro širší veřejnost - slaví se mezinárodní den TRPASLÍKŮ - všichni jásají

Jdu na terasu políbit toho našeho trpasličího kulíška, když má ten svátek.
Odpoledne máme tedy dovolený zákusek, pohár, dorty a podobně. Kdo by to počítal.

Trpaslíkům, józe, serióznosti a vám zdar!!!

Katulililinka ♥
 
* * * * * * * * * * *


Výsledek obrázku pro mezinárodní den jógyMezinárodní den jógy - návrh zavést mezinárodní den jógy jako svátek harmonie a míru přednesl ve své mírové interpelaci k Valnému shromáždění OSN dne 27. 9. 2014 premiér Indie Naréndra Módí Ji. Ve svém projevu uvedl: „Jóga je neocenitelný dar starobylé Indie. Tradice jógy je stará 5000 let. Ztělesňuje jednotu mysli a těla, myšlenky a činu, sebekontroly a plnění role, člověka a přírody, holistického přístupu ke zdraví a stavu well-being. Nejde o tělesné cvičení, ale o objevení harmonického vztahu k sobě samému, ke světu a k přírodě. Prostřednictvím změny našeho životního stylu a tvořivými zásahy vědomí se lze vypořádat se změnou klimatu. Pojďme přispět k přijetí mezinárodního dne jógy“.

* * * * * * * * * * *

Výsledek obrázku pro trpaslíkMezinárodní den trpaslíků se slaví 21. června už od roku 2002. Vyhlásila ho Fronta za osvobození zahradních trpaslíků (Front de libération des nains de jardin, Garden Gnome Liberation Front). Toto společenství bylo založeno v roce 1981 nanologem (nanologie = věda o trpaslících) Fritzem Friedmannem. Den má učit tolerantnosti v zahradní architektuře.

Zdroj obr.: abecedazahrady.dama.cz
 
 
Na oslavu je stále čas. Krásné sváteční dny
Katka :o)

PS: když jsem na Wikipedii nakoukla, jaký svátek je zítra, tak se podržte -
 zítra, 22. června je Mezinárodní den bez kalhotek :o)
 

4 komentáře:

  1. Katko, to jsem se pobavila... i když díky blogům jsem o dnu jógy i trpaslíků věděla...
    tak já jdu ještě slavit ... zítra budu odpočívat ..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já když jsem to psala, tak jsem se taky bavila :o)
      No a den odpočinku po oslavě, to vůbec nezní špatně...
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Den trpaslíků - to je dobrý :-). U nás ale trpasdlík na zahradě není, máme velkého šneka, ale už je věkem hodně sešlý...
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bereme i šneka. Sešlý či nesešlý, to je jedno, hlavně že ho máš rád! :o)
      Měj se.
      Katka

      Vymazat