úterý 7. června 2016

3+3 Béééé

V sobotu si odpoledne  na zahradě poklidně hrabu větve z čerstvě ostříhaného živého plotu
a myšlenkami se toulám kdovíkde.
A najednou se kolem mě, těsně za plotem zběsile prořítí rozkošné sousedovic ovce
mířící se pást na vesnické fotbalové hřiště,
které máme hned pod zahradou.
Pravda, trochu jsme se zřejmě vyděsili vzájemně.
Okamžitě jsem odhodila hrábě a přes celou zahradu míříc si to ke vchodu zahrady vesele, spontánně volám na zbytek rodiny:
"Ovčí pauza!!! Beru si ovčí pauzu!!!"
Nedivili se. Jen se smáli.
Popadla jsem foťák a běžela za ovečkama.
 
 
Tři velké ovečky a tři malá jehňátka = 3 + 3
Mým cílem byla hlavně ta prťata,
z kterých byla cítit ta překrásná rozvernost a hravost.
Jedno ťuklo hlavu do druhého, druhé hravě do třetího a jako by jim ruplo v hlavě,
 splašeně se rozběhly úplně jinam, než jsem byla já.
A já zase nadbíhala.
 
 
Vyfotit ovce není tak jednoduchá věc, jak by se mohlo na první pohled zdát.
Chce to značnou dávku trpělivosti, vynalézavosti a neustálého nadbíhání.
 
*
1. Pořád žerou a hlavu mají skloněnou v trávě
 
 
Pasoucí se ovčí trio :o) Těsně před tím, než laškovně odběhla.
 
 
2. Dost často se pohybovaly směrem od mě, takže jsem z nich viděla jen zadečky
Jako by mi něco naznačovaly.
Nedala jsem se ale!
 
 
3. Když už se na mě konečně jedna ovečka po dlouhé době podívala,
tak v té chvíli mi bez předchozího varování vypnul foťák s veselou, rozvernou hláškou:
Baterie vybita!
Mé nadšení nebralo konce.
Při výměně mi samozřejmě ovce zatím odkráčely.
 

 Tato ovečka mě stále po očku sledovala, cože to tam ten komický človíček pořád nacvičuje 
a proč nám nadbíhá.
Po chvíli ale pocítila, že mi může dát důvěru a dokonce nebyla pořád u jehňátek.
Hlídku nechala na mně. Hrdě jsem ji převzala.


Všechny byly roztomilé na maximum!

 
Ovčí pauza se povedla na výbornou!
 
Krásný den
Béééé béééé béééé
Katka ♥
 

4 komentáře:

  1. Katko, to je náááádhera ... já bych z nich byla taky nadšená ... a taky bych chtěla mít takové milé sousedky ..
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, je to opravdu překrásné, když nám pobíhají kolem plotu nebo se jen tak líně pasou.
      Měj se krásně.
      Katka

      Vymazat
  2. Katko, prekrasne fotky, hezky napsano. Zdravim. Dana

    OdpovědětVymazat