středa 1. června 2016

Ranní... procházkovo bezový

Původně jsem šla do obchodu pro citrony na bezový burčák...
... krapítek jsem si zašla, ale stálo to za to.

 
Stojím si na okraji rybníku, myšlenkami jsem někde v oblacích
a najednou mou reálnou pozornost upoutá něco hemžícího se těsně pode mnou ve vodě.
Kachna s šesti malými kačátky.
Na tři metry ode mě. Jako by se mi přišli ukázat, potěšit mě.
Bylo to kouzelné. Jakou dobu jsem je pozorovala.

 



Mise splněna. Citrony koupeny. Posnídán Ledňáček. :o)
Jednou za rok, proč by ne.
 
Doma naložen bezový burčák a teď už jen čekáme a těšíme se.
Zkuste ho také.

 
Krásný den
Katka ♥

10 komentářů:

  1. Alenko, s kačenkami jsi měla veliké štěstí.. taková radost po ránu. My jsme kdysi jeli autem, okolo samé pole a najednou před námi malé koroptvičky. Museli jsme zpomalit i jsme zastavili a ony pořád pelášily před námi po silnici až je konečně napadlo zahnout do pole.
    No a takovýto burčák neznám... a že ho mám opravdu ráda.
    Měj hezké dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, s koroptvičkami jste měli také štěstí.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  2. Až uvidím rozkvetlý bez tak se vrhnu na sirup. Ten pak používáme celou zimu ..Burčák taky neznám - ale proč né :-)) Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, sirup je také vynikající. Nám celou zimu nevydrží :o)
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  3. nádherné fotky, radost se dívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélie, děkuji, jsem ráda, že se líbí.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  4. Moc krásná příroda,i fotečky!Z bezu dělám limonádu je supr!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájo, limonádou nazýváme tu první fázi, vynikající.
      Krásný den
      K.

      Vymazat
  5. Katko , jedním slovem Krása. Věrka

    OdpovědětVymazat