středa 22. června 2016

Jahodové opojení...

Již druhý týden ujíždím na jahodách.
Nadšeně.
Jen tak si sníst samotné jahody,
rozmačkané jahody s cukrem a se šlehačkou,
čerstvě udělaná jahodová marmeláda, na kterou otevřeně i potají po lžičkách chodím,
 
 
šampaňské s jahodami a ledem i v dopoledních hodinách...
No a co, mám přece prázdniny!
 
 
Prostě a jednoduše je čas jahod a rozmanitosti se meze nekladou.
Proti gustu žádný dišputát.
Kilo sem, kilo tam.
 
 
My, já si tento čas užíváme na maximum.
Chutě, vůně, i zrakem...

 
Krásné jahodové dny
Katka ♥

7 komentářů:

  1. Jahody na všechny způsoby můžu i já!!!Krásné léto..Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, jsme na tom stejně, jahodový dort skoro ke každé snídani už druhý týden, jahody rozmixované s mlékem, mražení, marmeláda, i v kombinaci s třešněmi...
    nádhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, Pavle, to zní báječně. Dort skoro pravidlem k snídani! Mám ještě značné rezervy. Však já to napravím :o)
      Hezké dny
      Katka

      Vymazat
  3. Katko, taky jedem na jahodách, i když marmeládu nedělám, tolik jich není ... ale jahody s tvarohem a cukrem to máme skoro každý den ... samotné taky třeba papat ... rozmačkané čerstvé do palačinek .. vlastně sníme všechny čerstvé ..... tak já jdu nějaké sesbírat ......
    Tak si to užívejme ! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, tak tady zase frčí palačinky! Nádhera.
      Užívejme dál!
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Já jahody nejraději čerstvé, bez ničeho. Letos jsem jen uvařila tvarohové knedlíčky s jahodovou omáčkou (kdyby chtěl někdo zkusit, tak recept jsem dávala loni na blog ;-)). K tomu, abych z jahod upekla, se nikde nedostanu - vždycky skončí sezóna dřív než se nabažím těch čerstvých

    OdpovědětVymazat