neděle 26. dubna 2015

Procházka před spaním...

Včerejšek jsme strávili v Havlíčkově Brodě na výstavě ZAHRADA.
Je to ráj pro milovníky květin a všeho co k tomu patří.
Počasí vyšlo, jako každoročně, na výbornou.
I my jsme si dovezli nějaké poklady, nezastírám. A mám z nich velkou radost.
Jen co povyrostou, nebudou zde chybět :o)

Dnes bylo celý den také báječné počasí.
Ještě večer jsme se rozhodli, že se půjdeme na chvíli projít.
Vzduch voněl krásně jarně.
 
 
Dali jsme si pampelišku za ucho,
pusu pod třešní... proč čekat až do prvního května?!,
pohoupali se na houpačkách... teda děti, já ne, já pomáhala jen dělat závaží,
plašili lysky u nás v rybníce,
 
 
zpívali, pošťuchovali se,
 
 
měli jsme se moc pěkně...


Hurá na kutě.
Krásnou dobrou noc
Katka 
 

4 komentáře:

  1. Krásné fotky,krásné povídání.Vrátilo mne zpět do doby,kdy jsme také na procházkách a při jízdě na kolech s dcerkami zpívali..naše oblíbená byla tak.. do toho šlápni..užívejte si s dětmi všechny okamžiky..ten život moc rychle utíká a děti jsou najednou dospěláci..Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anno, to jsou krásné vzpomínky, věřím. Myslím si, že "Tak do toho šlápni..." může člověk zpívat v každém věku :o) ... a užívat dál života.
      Katka

      Vymazat
  2. Krásné toulání, to mám také moc ráda.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, nedivím se, je to nabíjející.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat