úterý 5. listopadu 2019

V korunách stromů...

Jsem člověk, který odjakživa a velmi často obrací své zraky k nebi.
K nebi i výše.
Ať už za nocí, kdy je obloha poseta nespočtem zářivých hvězd.
A nebo za dnů, kdy se kochám plujícími a tančícími mraky na obloze, 
které vytvářejí překrásné obrazy, s kterými si navíc pohrává i člověčí fantazie a představivost.


Někdy sklouznu pohledem z těchto výšin i krapet níže - 
do korun stromů.
Božínku, tam je také božsky.


Těmito fotkami se vracím o pár dnů nazpět, kdy listy ještě vévodily stromům.
Dnes je to již minulostí, ale i "jenom" fotografie mě stále a dále nabíjejí.
Stejně tak jako hra světla a stínu, hra kontrastů.


Energie stromů a přírody za onoho překrásného dne byla nádherná.


Nohama se člověk brouzdal v šustícím listí a stačilo otočit hlavu vzhůru
a ocitli jste se ve zcela jiném světě.


Co na tom, že se mi z toho dlouhého hledění vzhůru co chvíli zamotala hlava. 
Chvíli jsem se zotavila a šup, zraky zase korun stromů.









A aby nastala rovnováha mezi nebem a zemí, 
tak kus nebe - slunce - sklouzlo zase na oplátku k nám dolů 
a roztančilo se po hladině rybníka...


Krásné dny
Katka

4 komentáře:

  1. Milá Katko,
    zachytila jsi hvězdné nebe na hladině. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik nádhery a zlata jsem dlouho neviděla. Letošní říjen byl skutečně úžasný!
    Děkuji za krásné fotky, Katko!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenko, to jsou neskutečné obrázky ...
    Jedu je už po kolikáté, je to taková krása...díky za ni.

    OdpovědětVymazat
  4. Mocpěkné fotky. Hlavu do korun stromů občas otáčím, vyfotit ten pohled mne nikdy nenapadlo.

    OdpovědětVymazat