neděle 15. září 2019

Český Krumlov - zastavení třetí - Noční

Tak jste tu všichni, jak jsme se domluvili?! 
Nechybí někdo?! Nešel někdo nedejbože už spát?!
Ok, vyrážíme.


Pokud se někdo opozdil, najde nás u řeky, na mostku, kde začneme naší procházku 
nočním Českým Krumlovem.



Zámek, jednotlivé jeho části a ochozy jsou i v noci krásně osvícené.
I v noci se nad tou krásou tají dech.
Zámek dostává zase naprosto jiný rozměr.
Poetičtější, romantičtější, tajemnější...


Od zámku se stočíme do křivolakých uliček, kde jsme se asi těsně minuli s lampářem.
Bylo ale vidět, že zde chodívá. 
Rozsvícené lucerny mi udělaly bezesporu velkou radost.



Takovýhle luxusní výhled jsme měli, když jsme hned na břehu řeky večeřeli.
Švitoření tekoucí řeky dotvářelo krásnou idylku.



Není ulička jako ulička. Jsou obrazy, okamžiky, které jsou jedinečné, neopakovatelné...
jako tento následující.


Noční Krumlov je nádherný i v tom, že je zde málo lidí. 
Lidé sedí v hospůdkách, kavárnách, venkovních zahrádkách. 
Živě se baví, ale ulice jsou "volné".


Na náměstí jsme na chvíli zastavili a zaposlouchali se do tónů kytar a zpěvu písní Beatles. 
Improvizovaný neplánovaný koncert. Překrásné. Myšlenky mi letěly do Prahy k Lennonově zdi...



Protože obě noci, které jsme tam byli, byly čistě letní a teplé, 
tak jsme si to noční toulání opravdu na výsost užili, nikam jsme nespěchali. 


Toulání nočním městem zakončíme na jedné z vyhlídek, kde je jak ve dne
tak v noci město jak na dlani.
Doufám, že se vám procházka líbila. I někoho jiného než mě jsem viděla zívat, takže to již nebudeme protahovat.
Nuž, děkuji za noční doprovod a utíkejte již do svých domovů a do hajan. 
Ať načerpáte sílu na příště.
Dobrou noc a sladké sny


Krásné dny Katka

13 komentářů:

  1. Katko, moc hezké noční fotky. mají zase jinou atmosféru než ty za světla.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. No, krása. Taková tajemná, poklidná!
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Katko,to jsou nádherné fotky i noční Krumlov je krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Óooo, děkuji. Sice s jednodenním zpožděním, ale s lampářkou se mi šlo skvostně i dnes. Jo a vůbec jsem nezívala, já bych si to dala ještě jednou, klíďo další kolečko :o). Tak si přeju... a třeba jednou naživo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, však my si naživo různě užíváme .o) Nadšeně a naplno. Už se těším na příště.
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  5. Krásné fotky nočního města, vypadá úplně jinak než ve dne, jak ho znám já. I když je Krumlov od nás kousek, ráda jsem si s tebou prošla všechna zastavení a pokochala se.
    Děkuji Katko. A měj se krásně :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, atmosféra je jiná, město je klidnější a když se vydaří tak krásné a teplé noci, jako jsme měli my, je to hotový skvost.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  6. Úplně jsem se zasnila, Katko! Nádhera! V noci vypadá všechno trochu jinak...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, miluji Krumlov a Tobě se ho podařilo nádherně nafotit. Tento příspěvek mi nějak utekl, nevím, proč jsem ho neviděla, ale kochám se i v lednu. D.

    OdpovědětVymazat