středa 27. března 2019

Karty - VÝHERKYNĚ

Dobrý den moji milí!
Moc děkuji za vlnu radosti v komentářích
To jsou řádky, které se čtou samy, s lehkostí. S radostí, přejícností i vděčností. 
Vaše radost byla navíc násobena námi, kteří jsme je četli.

Jsem šťastná, když mohu druhé obdarovávat a dnes mohu dokonce tři z vás.
U jedné by se to dokonce dalo nazvat "radost v zastoupení" :o)

Losováno bylo jak jinak než za pomoci karet.
Bylo zamícháno s myšlenou toho, že se karty dostanou tomu, komu v daný okamžik opravdu mají...


1.
První v pořadí bylo vylosováno č. 8, jež v komentářích nenáhodně připadá na Iwku.
S radostí k ní vyšlu "Andělské karty".

2.
Druhá v pořadí - a zřejmě ta zmíněná "radost v zastoupení" - se bude konat u komentáře č. 4, 
jehož majitelkou je Káťa Mašková.
Protože "Andělské karty", které uvedla, jsou více zapotřebí u Iwky, tak k ní poputuje
"Léčení vílami", které je na podobné vlně.

3.
A do třetice všeho dobrého byl jako třetí v pořadí vylosován komentář č. 2, který připadá Haničce písničce ze Šťastných dnů.
K ní poputují "Karty skryté moudrosti".

Výherkyním ze srdce gratuluji. 
Karty se již teď radují na cestu za vámi.
Pokud se na vás ostatní "štěstěna právě teď neusmála", vězte, že na vás čeká někde jinde. 
Třeba už zítra. Takže chodit s očima a duší otevřenou, správně si přát a s vděčností přijímat. 

Na Iwku a Hanku kontakt mám. 
Kačku poprosím, aby se mi ozvala (prostřednictvím Vzkazníku v pravé liště blogu).

Krásné dny všem a moc děkuji
Katka


PS: Musím se pousmát té nenáhodě. Není to totiž poprvé, co Iwka i Hanka u mě "byly vylosovány" a putovala k nim odměna... Vesmír ví moc dobře co dělá a proč to dělá... 
Já jen děkuji, že tomu tak je a že mohu být prostředníkem...

9 komentářů:

  1. Gratulace výherkyním a nám všem ostatním - krásné dny s pohodou v srdci. Ze zamračených a mokrých Jizerek krásný den přeje Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Karty určily kam mají putovat a je tomu tak dobře. Všem třem gratuluji k výhře krásných karet. Těšme se na každý krásný den, který se nám vždy ráno nabízí, ať radost převládá nad vztekem, nerudností, stresem...
    Katko, děkuji za hezké setkání s kartami.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace výhernkyním a všem krásný den

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, moc gratuluji výherkyním a věřím, že u nich budou ve správných rukách.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, moc ti děkuji za výhru. Mám z ní velkou radost a věřím, že i mamka bude mít. Už se těším, až karty přijdou a spolu s mamkou si je prohlédneme :o)
    Zprávu jsem již poslala.
    Ostatním výherkyním gratuluji, a věřím, že i jim karty přinesou radost.
    Měj se krásně. K.

    PS: I u mě probíhá menší soutěž...

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, moc děkuji. Všem paním, slečnám, dámám a virtuálním kamarádkám, které psaly hezké komentáře o radosti přeji, ať jí mají ve svém životě co nejvíce. Já říkám, že člověk se má radovat, když prší (budeme mít více vody, nebude tak sucho), když svítí slunko (třeba nám venku hezky uschne prádlo nebo můžeme pracovat na zahrádce nebo jít někam ven), vždy když...… no prostě si musí najít vždy něco hezkého v každé situaci. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  7. Kačenko zlatá duhová....to jako vážně?
    Jsem v šoku...ale vlastně ne, už vím, proč mi tenhle tvůj dárek doletí do schránky. Děkuji moc tobě i štěstěně nebo něčemu... posílám obětí po jarním větru.

    OdpovědětVymazat
  8. Vše je tak, jak má být!
    Děkuji všem za přejícnost.
    K.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji výherkyním! Je krásné dělat radost, i radost přijímat ❤

    OdpovědětVymazat