pondělí 18. března 2019

Karty - Část III. - SOUTĚŽ

Dnešním příspěvkem téma  k a r e t  uzavřu.
Pootevřeli jsme malinko dveře tohoto bohatého a barevného světa, nakoukli do něj.
Někomu se dveře mohou pootevřít více, někomu se naopak zase zavřou.
Obě varianty jsou v pořádku. Záleží na každém z nás, jak to máme, jak se rozhodneme to mít.
Věřte své intuici.

Rozhodla jsem se, že třem z vás, kteří o to budou stát, pošlu kousek radosti.
Radosti v podobě třech sad Karet.

Pokud Kartám nejste nakloněni třeba vy osobně, ale víte, že by mohly udělat radost někomu ve vašem okolí, směle do toho. Radost byste měli pak dvojnásobnou.
Vím, že se Karty nakonec dostanou do těch správných rukou.

1. Andělské karty od Doreen Virtue



2. Léčení vílami od Doreen Virtue



3. Karty skryté moudrosti od Colette Baron-Reid


A co je třeba udělat?
Stačí napsat do komentáře, co vám v uplynulém týdnu udělalo velkou radost.
Zda stručně či se rozepíšete, záleží na vás.
Čas na to máte do neděle 24.března, 18 hod.
Pokud nějaké karty upřednostňuje, tak to v komentáři zmiňte (např. 2,1,3). Pokud byste byli vylosovaní jako první či druzí,
tak jde k přání přihlédnout :o)

Držím vám pěsti a těším se na "vlnu radosti" v komentářích.

A ještě vložím jeden odkaz, který některým udělá radost...

Krásné dny
Katka

20 komentářů:

  1. Nádherné karty, v poslednej dobe sa presviečam, že anjeli existujú... u mňa by to bolo č. 1.
    Ja som vďačná za každý jeden deň s mojou rodinkou ...ale ak sa nenahneváte, nebudem to tu rozoberať verejne.
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, co mělo být řečeno, bylo. Není třeba cokoli dalšího dodávat.
      Posílám velké lidské hřejivé objetí.
      Děkuji
      Katka

      Vymazat
  2. Myslím, že všechno k člověku přijde v pravý čas. Stejně jako třeba důvěra ke kartám, nebo schopnost všimnout si šťastného okamžiku v životě.
    Třeba když vyjde den podle přání, vysvitne slunce po dlouhé době, uvidíš první podléšky, motýla, nebo když potkáš po dlouhé době spřízněnou duši, můžeš být se svou rodinou...
    Každý den se stane aspoň jedna věc, za kterou bychom měli být šťastní...
    Díky Kačenko, za připomenutí, si tohle uvědomit i bez pomoci karet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, krásné hřejivé zamyšlení, zcela pravdivé.
      Každý den se dokonce odehrává nespočet věcí, díky kterým se můžeme cítit šťastni a obohaceni. Jen si je dovolit - přes šedou roušku povinností, starostí, stěžování si a negací - vnímat a vidět...
      Děkuji
      Kačka

      Vymazat
  3. Kači,
    po šíleném maratonu v práci mi dnes a denně dělají radost dvě čivavy, které na mě čekají doma. Jejich upřímná radost, když se k nim odpoledne vracím mluví za vše. A jistě už zapomněly, že jsem je vysvobodila z množírny.
    Kartám věřím, nejblíž jsou mi ty na obrázku 2.
    Ale i kdyby ke mně nedoputovaly, nevadí. Radost udělají tomu komu mají.
    Přeji Ti hezké dny, spoustu nápadů na tvoření a psaní blogu,
    prostě fajn jaro,
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, krásné. U pejsků je krásné to, jak nás odzbrojí, dostanou. Vezmou veškerou naši pozornost a my v jejich blízkosti zcela vypneme, relaxujeme a opravdově se usmíváme. Nejen ústy, ale až do hloubi duše.
      Nemyslím si, že zapomněly. Jsou věci, které se, i když se o nich často "nemluví", prostě nezapomenou.
      Tobě za to patří velký dík...
      Katka

      Vymazat
  4. Milá Katko,
    malé radosti zažívám každý den, a děkuji za připomenutí si to uvědomit.
    V uplynulých dnech mi udělala radost výhra svícnu od Jindřišky, první vykvetlý petrklíč na záhonku, že jsme navštívili rodiče, mamka mi upekla dort, a že jsem podrbala našeho už starého milého pejska, který měl snad ještě větší radost než já. A také mi dorazil balíček krásných látek na sukně.
    A právě mamince by karty udělaly velkou radost, ty andělské obzvlášť. Tak pokud by se na mě usmálo štěstí, darovala bych jí je. A jinak přeji, ať udělají radost tomu, kdo je potřebuje nejvíc :)
    Měj se hezky. Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Káťo, ve třech řádcích kupa radosti. A v následujícím ještě přejícnost karet bližnímu svému. Krásné, jednoduše krásné.
      Děkuji
      Katka

      Vymazat
  5. Přemýšlím co mi udělalo velkou radost a nejvíc asi to, že se naší jedné králičí samici narodila miminka. Je to po dlouhé době. Tak snad se budou mít čile k světu.
    Kdyby se na mě usmálo náhodou štěstí,tak mě nejvíce intuitivně oslovily Karty skryté moudrosti (č.3).
    Přeji krásný den.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daní, ať se mají králíčci čile k světu.
      Děkuji za řádky.
      Katka

      Vymazat
  6. Milá Katko - minulý týden byl pro mne velmi hektický, náročný a tolik úžasný.
    Mnoho krásných setkání.. mnoho úžasných chvil. Co víc si přát.
    Proto moc děkuji tam nahoru,že andělé stáli při mne a já všechny přípravy zvládla.Takže asi pochopíš,že ty andělské by mi udělaly velikou radost.Posílám mnoho pozdravů a měj se moc krásně.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, moc hezky se to čte. Jsem ráda, že vše probíhalo tak skvěle a užila jsi si to.
      Děkuji
      Katka

      Vymazat
  7. Katko, víš co mě tento týden zahřálo u srdce, když jsem uprostřed rušné ulice viděla objímající zamilovaný pár, když jsem potkala v parku ženu s miminkem v kočárku, a ta žena spícímu miminku vykládala pohádku nebo dědeček vyprávějící příběhy svému vnukovi ve vlaku. Obyčejná lidskost a láska mě vždy potěší. A taky když se setkám pohledem s jakýmkoliv psem, když pejsci skotačí na procházce...
    Každý den je mnoho radostí a potěšení :-)
    Přeji je i Tobě Katko, ať je dokážeme kolem sebe vidět!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jodie, máš naprostou pravdu. Je nespočet drobností i velkých věcí, které nás mohou potěšit, udělat šťastnějšími. Jen se správně dívat a dovolit si, je vnímat a prožívat. Pak se dějí opravdu velké a krásné věci.
      Děkuji moc
      Katka

      Vymazat
  8. Katko, minulý týden jsem měla náročný pracovní týden. A tak jsme s manželem vyrazili v sobotu na část naučné stezky nad Kopřivnicí. Ráno vypadneme z domku, funím do kopečků nad Kopřivnicí, vylezu na rozhlednu a koukám na tu boží krásu. Občas tě pohladí paprsek slunka, občas spadne kapka, foukne vítr. Jdeme dál, mírně nahoru a mírně dolů a tak pořád dookola a uzavíráme okruh. Cestou zpět se stavujeme u Frýdku Místku, uděláme přehradu Olešnou a hurá domů. Mám velkou radost, že jsem to zvládla, mezitím se usušilo prádlo, žehlím, peču, vařím. Jsem spokojená. Je u nás krásně a hlavně bezpečno. Byl to krásný den. A tak za mne, 1. Mějte si všichni moc hezky. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iwko, den jste si užili na maximum. Zábavu i povinnosti, s radostí a spokojeností. Krásné.
      Děkuji za řádky.
      Katka

      Vymazat
  9. Ahoj,od minulého týdne mně dělá radost to krásné jaro.Já se na jaro těším od vánoc a tak jsem se dočkala....
    A moje největší radost jsou vnoučata,zrovna před chvilkou odjeli a tak poklidím a budu se těšit na příště.
    Přeji krásné jaro
    db

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dag, děkuji za řádky. Jaro je záchytný bod pro mnohé. Nedivím se, mám to tak také. A vnoučátka, ty jsou třešničkami na dortu. Hodně radosti s nimi!
      Katka

      Vymazat
  10. Vzhledem k větší fyzické zátěži při zkrášlování našeho domácího útulna (tapetování) jsem neměla čas zapnout počítač a tak píši Katko až nyní. A zážitek, který mne hřál u srdce byl z uplynulého víkendu, kdy se u nás sešli oba vnuci a my s nimi vyrazili na naučnou stezku poblíž našeho města. V přírodě, ač byla trochu zima, jsme si vyprávěli o všem co vidíme, kluci se vyběhali. To jsou malé okamžiky štěstí, které miluji.
    A doma mám Andělské karty :o).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, věřím, že to doma vypadá famózně.
      S vnoučátky muselo být skvěle. Jsou to pokladi :o) Jen houšť.
      Děkuji moc za řádky.
      Katka

      Vymazat