pondělí 21. ledna 2019

Na vlně zimy...

"Uprostřed zimy jsem v sobě objevil věčné léto."
Albert Camus


"Svatá pravda - ať je zima, ať je šero, 
ať je koneckonců trošku smutno, 
ale jen když je veselo."
Jiří Voskovec


"Život v naslouchání začíná mlčením. Tichem.
I každé ticho je jiné. To nejkrásnější bývá těsně před svítáním na konci zimy."
Jaroslav Hovorka


"Nepadá sníh, aby zahubil svět, 
ale aby každé zvíře ukázalo stopu svou."
Franz Kafka



"Ať už stopa v písku, stopa ve sněhu, v blátě či stopa v srdci, vždy to znamená to stejné,
někdo zde byl a zanechal kousek sebe..."
Golichová


"Jaro je roční doba, v níž se fantazie mužů začíná zabývat tím,
na co ženy myslí již celou zimu."
Neznámý autor


"V Anglii jsou jen dvě roční období:
zima a červenec."
Penny Vincenzi


"Nechoďte tam, kam vede cesta. Místo toho se vydejte na místa, 
kde žádná pěšina není, a zanechte za sebou stopu..."
Ralph Waldo Emerson



"Chci žít, chci vidět, jak se střídá deštivé počasí se slunečnými dny... 
chci vidět, jak sílí kmeny stromů."
Vladislav Vančura



"Vše v přírodě - každá květina, každý strom a každé zvíře 
nás může mnohému naučit."
Eckhart Tolle


Krásný počínající týden
Katka

18 komentářů:

  1. Krásné fotky doplněné citáty, které jsem si ráda přečetla a některé opsala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, to mě těší. Také se mi moc líbily.
      Měj se prima
      K.

      Vymazat
  2. Nádhera! Sice zimu moc nemusím, ale když se povede mrazivý den, zalitý sluníčkem na třpytícím se sněhu pak i já dávám zimě milost :)
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, ty fotky jsou tak krásné. A citáty i moudré!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky se zimní atmosférou.

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, zdraví Vás Katka :)
    Máte krásné fotky. Objevila jsem Vás náhodou a budu se ráda vracet.
    Přeji samé hezké zimní dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, buďte srdečně vítána. Jsem ráda, že jste nenáhodně tady a je Vám zde milo :o) A pokud nebude vadit tykání, budu ráda.
      Prima zimní dny Katka

      Vymazat
  6. Milá Kačenko,
    byla jsem na Vysočina jen párkrát, ale na tvých fotkách jsem jí prostě poznala.
    Nádherná, syrová a dech beroucí, ano nádhera, nádhera a víc ani slovo, jsou zde zbytečná.

    OdpovědětVymazat
  7. Blondýnko, děkuji za krásná slova ♥
    "Když ji miluješ, není co řešit!" :o)
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, nádherné fotky doplněné krásnými citáty! Přeji hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majulko, jsem ráda, že fotky i citáty potěšily.
      Krásné dny i tobě.
      K.

      Vymazat
  9. Dokonalé obrázky, skvělé myšlenky plné pravdy. Děkuji za pohlazení❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, jsem ráda, že to zapůsobilo tak, jak bylo myšleno...
      Papa K.

      Vymazat
  10. Děkuji za pohlazení po duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mile rádo se stalo ♥ Děkuji za slůvka i zastavení.
      K.

      Vymazat