pátek 25. ledna 2019

"Čtvero ročních dob" - ZIMA, JARO, LÉTO A PODZIM

Pracuji uprostřed rozlehlého areálu, který je zároveň velkým krásným lesoparkem.
Možná i překvapivě ve středu města.
Někdy mi to po práci nedá, vezmu fotoaparát a procházím se.
Někdy jen tak, někdy si potřebuji pročistit hlavu a utřídit myšlenky.
Vždy je mi příroda nádhernou odměnou.
Před rokem jsem se rozhodla, že v práci nafotím sérii nazvanou "Čtvero ročních dob"
- jaro, léto, podzim a zima.
... a tak se i stalo.

Nakoukněte tedy se mnou do míst, kudy denně procházím. 
Kde je léčení přírody, krása, barvy a vůně přírody hotovým balzámem a pohlazením 
a je zároveň více než zapotřebí.

ZIMA



JARO
... plné blankytných pomněnek, bělostných sedmikrásek, zlatých pampelišek, bílých a růžových květů magnolie, žlutého zlatého deště, kvetoucích jabloní a třešní...



LÉTO
... plné všemožných různobarevných květin, na kterých sedí plno motýlů, včelek 
a různých broučků... hotový ráj...



PODZIM 
... ach, zářil, hřál a hladil po duši nejvíce...



Nuž?! Jak se vám procházka líbila?
Fotografií bylo nafoceno nespočet a tak jsem svůj prvotní záměr "Čtvero ročních dob" rozšířila.
To tak se mnou bývá :o)
O tom ale zase příště... 

Krásný pohodový víkend
Katka

15 komentářů:

  1. Všechna období jsou krásná - bělostná zima, zelené jaro, barvami hýřící léto i žlutohnědooranžový podzim.
    Moc pěkný projekt :-). Připomíná mi obrazy v jídelně jednoho úřadu, kam občas chodím - na obou je venkovská chalupa - jednou v zimě, jednou v létě...
    měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, přesně tak, krása je v každém období. Pokaždé jiná, ale vždy tam je.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  2. Dokonalé. Asi přijedu za tebou do práce, koukám, ježe asi jedno v kterou dobu :-).
    Myslím, že takhle milo tam být prostě musí... Už proto, kdo tudy chodí občas,
    i jako ty, denně...
    Je fajn mít práci za odměnu...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná procházka čtyřmi ročními obdobími.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná procházka celým rokem. Měla jsi skvělý nápad tohle vytvořit :)
    A nejvíc se mi líbí jaro. Asi proto, že už se na něj těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, můj nápad to od počátku nebyl. Impuls byl jen tak mimochodem vyřčen jinou osobou a já jsem se toho zhostila po svém a ještě to rozšířila zase po svém.
      A jaro tu bude cobydup :o)
      K.

      Vymazat
  5. Líbila, jsem nadšená a jako barevný člověk vrním blahem .... tolik krásných barev, vůní nám svět servíruje a ty jsi se k těmto atributům postavila čelem a krásně nás provedla ...děkuji.
    Přišlo to vhod, všude kolem jsou nyní metráky sněhu !
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, jsem ráda, že se ti v záplavě barev, tvarů a vůní líbilo a že jásáš, jako já. Vždyť barevný svět je tolik, tolik krásný!
      Prima dny K.

      Vymazat
  6. Katko, pamatuji si, když jsi tuto práci dostala, jak jsi byla šťastná. Nevím co děláš, ale cestu do práce máš opravdu kouzelnou v každém období, kochám se. Nádherné barevné fotky, krásné místo a věřím, že i skvělá práce. Tak ať se ti tam dobře daří a stále líbí. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, pamatuješ si velmi dobře. Já si zas velmi dobře pamatuji na tvou přejícnou reakci tehdy na můj článeček "Tjááárydááádydááá" :o) Nadšení bylo velké a je stále. V určitých rovinách stále objevuji další věci, které mě baví čím dál tím víc (sem patří i ta krása na fotkách). A jsou i roviny, kdy člověk malinko vystřízlivěl a vidí věci malinko jinak než na začátku. To je ale vývoj a zcela přirozené. Sečteno podtrženo, skvělá práce, skvělí lidé, skvělé místo.
      Děkuji
      K.

      Vymazat
  7. Tak to je úchvatné! Taková cesta do práce musí člověka těšit každý den.... A co si budeme povídat, pracovní prostředí je důležité. Člověku se pracuje hned o trochu lépe, když i cesta a pohled z okna oko potěší..
    Katko, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petí, je to hotový balzám, opravdu. Okno kanceláře máme na východ. A mít možnost každý den vidět východ slunce, který je každý den jiný, neopakovatelný, tak to je bomba. Někdy jsou to jen vteřiny, kdy se na obloze objeví červánkoví beránci, či proudy slunečních paprsků za mráčkem... Žasnu neustále. A když se od jara do podzimu otevře okno, ptačí koncert nás odmění a vůně lesoparku omámí. Mám štěstí.
      Děkuji
      K.

      Vymazat
  8. To je prostě nádhera! A skvělý nápad. Děkuji za inspiraci! Jdeme fotit :-)
    Z.

    OdpovědětVymazat