pondělí 28. ledna 2019

"Čtvero ročních dob" & spol.

Jak jsem psala minule, u ročních dob jsem se nezastavila.
Fotky si řekly o pokračování samy.
Jednoho jarního večera, kdy se slunce chýlilo k ZÁPADU,
kdy byla příroda v plném rozpuku a zářila tak, jak to umí jen na jaře, 
jsem se do areálu,  lesoparku mého zaměstnavatele, vydala i s dětmi.
A vznikly fotky, které v sobě mají něhu, krásu, kouzlo, emoce... krapet romantiky i vášně... rozpustilost i hravost... 



Na další dvojici koláží jsou zvěčněny KVĚTY. 
Květy jara i léta z trávníků, ze záhonků zahradnictví či zahrad, květy z lesíku či sadu.
Květy květin, bylin a stromů.
Když zavřu oči, tak ještě teď slyším bzučení včelek a čmeláků, jichž byl nespočet.



A poslední dnešní zastávka je spojena s naším ZAHRADNICTVÍM.
Je krásné, když lidé dělají práci, která je baví a těší.
Je to totiž na výsledku víc než viditelné. Prostě nádhera!



Děkuji, že jste šli opět se mnou.
Příště nás čeká již poslední zastávka na této vlně. Tentokráte bude spojena s uměním...
Nuž, nechte se překvapit.
Krásné dny
Katka

6 komentářů:

  1. I tyhle fotky jsou moc pěkné. A na pokračování se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kytičky, ach....jak já už se těším na léto :)
    Katko, přeji pěkná den, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Katko, to je nádhera! Hotová esence barev a léta!
    Čím jsem starší, tím víc se snažím žít každý okamžik a neříkat až... Ale léto je prostě léto :o)
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, naprosto tě chápu, mám to stejně.
    Užívej si dál života plnými doušky - TEĎ!
    Krásné dny Katka

    OdpovědětVymazat