neděle 7. října 2018

Hambálek v novém

Každý rok zaznamenává náš hambálek změnu a probíhá přirozená výměna přírodnin.
Přírodnin z luk a strání i ze zahrady na chalupě.
Někdy dokonce i z dovolených či výletů.


Každá kytice bejlí mapuje naše kroky, naši cestu létem. 
Při pohledu na ně se mi vybaví vždy určité místo, čas, osoby a emoce.


Růžový a bílý řebříček jsem sbírala na začátku července, kdy byl v plném květu, 
zářivě bělostně bílý a růžový.
Pohled na jednotlivá kvítka v detailu byl skvostný.
Vždy žasnu nad nápaditostí a krásou přírody.

 

 Louky byly ještě krásně zelené a rostly na nich mnohé druhy travin 
a kvetly různé luční květiny.


Jemný hnědý něžný závoj vykvetlé lipnice mě oslovoval odjakživa.
Ve váze také vypadá skvostně.


A růžové slzičky?! To pro mě vždy bylo číslo jedna. 
Už když jsem byla malá holka a běhala po lukách.



A ten kousek přírody a současně i nostalgie v podobě kytic mi doma dělá prostě dobře.
Když se pak o slovo přihlásí podzim a následně ospalá zima,
tak mě toto bejlí pomáhá toto období lépe překonat a doslova hřeje...


... lépe překonat a připomenout, 
že brzy zase přijde jaro, léto - teplo, slunce, "život".


A přesně takovýto pohled (horní fotka) mám přímo z postele.
Mám to moc hezky vymyšleno :o)




Krásné dny
Katka

14 komentářů:

  1. Katko,
    Tvůj hambálek je krásný, mně moc milý...
    Visí na něm vše..slunce, louky, zážitky a vůně těch krásných okamžiků...
    Ať tě těší celou zimu, Tvé fotky jsem si moc užila a Tvé vyfocené řebříčky mne přenesly na letní louku..mám je moc ráda...
    měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Hambálek je fakt bezvadný nápad- krásně zútulní současnou kuchyni. Líbí se mi to moc.
    Měj se hezky a užívej podzimních dní!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, bylinky jsou bylinky, ty do našich domovů prostě patří. A ty je máš doma i jako super dekoraci. Moc povedené!
    Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petí, žiji sice ve městě, ale duší žiji v přírodě...
      K.

      Vymazat
  4. Moc milá a hezká vzpomínka na léto. :-) Krásně se ti při sušení zachovaly barvičky.
    Hezké podzimní dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat
  5. Hambálek je vskutku užitečná a estetická paráda. Květiny zde vypadají jako z nějaké knížky o sušených rostlinách.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě ti bylinky krásné voní po celém bytě :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezky vymyšlené i zrealizované.

    OdpovědětVymazat