úterý 25. září 2018

Vivat letničkám...

... aneb jak letničky mohou dělat radost ještě o chvilinku déle...


I když byly letničky v truhlících již vyměněny podzimní výzdobou,
tak mi bylo líto je jen tak vyhodit.


Co šlo, to jsem zachránila a dělají nám 
- jak v bytě tak na terase - radost dál.


"Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné 
jako denní chléb."
Honoré de Balzac

"Utrhl jsem květinu, zvadla. Chytil jsem motýla, zemřel.
Až pak jsem pochopil, že krásy je třeba dotýkat se srdcem."
Andrej Plavka


"Květina je klíčem k srdci ženy: 
otevře ho snadněji než klíč houslový."
Petr Eben


Katka Duhová

 Krásné dny
Katka

11 komentářů:

  1. naprostý souhlas se vším shora uvedeným...… Z Jizerek přeji krásné podzimní dny. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle dokonalé barevné krásky se nikdy neokoukají.Tak ať ještě dělají radost a vzůru do ještě barevnějšího podzimu...

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, kytička je nádherná, všimla jsem si jí už v minulém příspěvku. Já mám zatím muškáty stále na oknech, ale vedle vchodových dveří jsme vyrobili nový truhlík. O víkendu ho chci osázet, už jsem si nějaké rostlinky nakoupila. Moc se na to těším, naladila jsem se u Tebe.
    Přeji příjemný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, jsem na truhlík zvědavá :o)
      Krásný zbytek prodlouženého víkendu.
      Katka

      Vymazat
  4. taková hezká vzpomínka na léto. Hezky jsi to vymyslela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, mám je tam již devět dnů a stále jsou krásné. Mile překvapují stále dál :o)
      Prima dny.
      Katka

      Vymazat
  5. Katko, kytička je nádherná a citáty moudré a pravdivé!
    Nám muškáty na balkonech ještě drží, loni jsem je kvetoucí sklízela až v listopadu, tak uvidím letos. Ale v práci a u vchodových dveří už kytičky nevypadají dobře, tam už budu muset udělat výměnu za jiné.
    Měj se moc hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petí, nám muškáty také ještě držely... ale já to již nevydržela. Podzim a vřesy mě jednoduše strhly :o)
      Měj se krásně
      Katka

      Vymazat
  6. Andrej Plavka mi promluvil z duše. ♥
    Hezky jsi to s kytičkami vymyslela. Já je ještě neuklidila, pořád parádí terasu.
    Měj krásné dny. Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Jen paraď, je to krása se na ty krásky dívat.
      Hezké dny
      Katka

      Vymazat