pondělí 12. října 2015

Svátek KNIHOMOLŮ

9. a 10. října se konal v Havlíčkově Brodě
25. ročník
Podzimního knižního veletrhu.
Každoroční součástí jsem i já a nesmírně si to užívám.
 

Tentokrát jsem v pátek vyjela s kamarádkou z práce.
Vyjely jsme včas, s předstihem, abychom se hezky uvedly do krásného dne.
Povedlo se na jedničku.
Přípravu jsme ani trošku nepodcenily.
 
 
Kavárnu, jakožto součást knihkupectví, na horním náměstí
Havlíčkova Brodu můžeme vřele doporučit.
 
 
Na své si přišel každý čtenář.
Spousta nakladatelů, spousta žánrů, spousta oblastí, spousta autorů...
...jednoduše mraky překrásných knih.
Nejen má duše zpívala.
 
V sobotu jsem pak vyjela i s dětmi.
 

A dokonce jsme se dostali i na autorské čtení mého oblíbeného
spisovatele Ivana KRAUSE.
 
 
Tomášek autorské čtení po skončení hezky zhodnotil: "Mami, to bylo celkem dobrý!"
 
 
Pokud se někde u vás v okolí nějaký knižní veletrh koná, neváhejte a vyražte.
Nebo se nechejte zlákat do Havlíčkova Brodu příští rok.
Nový ročník se koná 14. a 15. října 2016.
 
* * *
 A co koupíte, záleží na vás. Já měla nějaké plány,
ale až na novou knihu Ivana Krause to pro mě byla samá velmi milá překvapení.
A o tom život je. 
 

Krásné podzimní dny. Ať už s knihou nebo bez.
Katka ♥

1 komentář:

  1. Knížky Ivana Krause mám moc ráda. Trošku to autorské čtení závidím ale opravdu jen trošinku.

    OdpovědětVymazat