sobota 13. června 2015

Letem, světem

V pátek jsem šla z práce výjimečně hodně pozdě a zažila jsem jihlavské náměstí za krásného, ryze letního počasí, s moc příjemnou večerní atmosférou. Romantickou, poklidnou, tichou, komorní, teplou. Pravé léto. 
Hned mě napadlo, že by jsme si ji mohli - celá rodina - 
vychutnat také jednou, společně. 
 
Dnes jsme to zrealizovali. Odpoledne sice sprchlo, ale co na tom, aspoň se osvěžil vzduch.
Po šesté hodině jsme vyrazili. Procházkou jsme došli na náměstí a v horní části jsme si sedli do venkovní zahrádky jedné z kaváren. Mé oblíbené.
Výhled jsme měli na celé horní náměstí.
Objednali jsme si dle chuti. Citronádu, Limonádu s lesním ovocem,
horké maliny se zmrzlinou a šlehačkou, vanilkovou zmrzlinu zalitou expresem...
Čas to byl krásný.
 
Když se po půlhodině dalo do deště, nevadilo nám to,
přesunuli jsme se dovnitř.
Když jsme za další půlhodinu odcházeli,
jak mávnutím kouzelného proutku přestalo pršet.
Objednali jsme si to zkrátka výtečně.
 
 
Večer, když jsem spokojená, s kávou a bezovým burčákem seděla na terase,
PRŠELO, což zbožňuji.
Klapání deště, vůně vlhka a tepla, změněná energie přírody...
 
Obloha se zvláštně probarvovala, to jak se sluníčko přes mraky snažilo přece jenom prodrat.
Oči vzhlédly a spatřily PŘEKRÁSNOU DUHU.
Ta se na obloze rozprostírala ještě hodně dlouho a já se kochala.
Nádherné. Jen jsem poděkovala a BYLA...
 
Krásné dny
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat