sobota 4. července 2020

VÝSTAVA fotografií - Portréty zvířat

Dnešní článek se mi píše obzvláště lehce a s radostí.
Je totiž o jednom splněném snu, o v jistém slova smyslu odměně.
Tentokráte se týká zcela mého muže.
Že je vášnivým fotografem jsem se nedávno již zmínila
Fotí snad odjakživa. Vášeň pro focení se s časem jen prohlubuje, jeho aparatura se rozrůstá.
Jeho fotky jsou překrásné.
Jeho fotoarchiv čítá na tisíce fotek, které jsou uloženy v PC a některé ve formě fotografií visí i
na stěnách v interiéru bytu.
O co větší radost ale mám - za něj, pro něj, s ním - 
že se uskutečnilo to, co jsem věděla, že se jednou prostě musí uskutečnit - 
že z jeho fotek vznikla 

V Ý S T A V A
s podtitulem 
P o r t r é t y  z v í ř a t


Vystavované fotografie byly pořízeny převážně v Jihlavské ZOO v posledních pěti letech.
Jsou zároveň poděkováním všem, kteří  se starali, starají a budou starat o chod a rozkvět ZOO.

Vystavené fotky byly pečlivě vybrány a výsledek je 
- a neříkám to proto, že je to můj muž .o) - 
zcela skvělý. 

Jsi šikula, mám z tebe velkou radost.

Pokud budete mít o prázdninách v termínu od 8. července do 16. srpna cestu do Jihlavy, 
přijďte se na fotografie do Kavárny Muzeum (v horní části Masarykova náměstí) podívat.
Jste srdečně vítáni.
Osvěžit se při tom můžete i dobrou kávou, dortíkem či něčím dobrým, co vás zrovna zláká.
Kavárnu mohu doporučit, je mou oblíbenou.

Krásné léto, prima prázdniny a odpočinkovou dovolenou
Katka

10 komentářů:

  1. Katko, to je manžel fakt dobrý, když má výstavu. A fotka na pozvánce je moc pěkná.
    Hezké léto přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, je .o) Vždycky jsem mu říkala, že jednou uspořádá výstavu a já vydám knihu... pár let jsme si počkali a je to tu .o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Gratuluji manželovi k výstavě. Jsem z Jihlavy, takže se s manželem půjdeme podívat.
    Měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkujeme, to by ho moc potěšilo.
      Prima léto
      K.

      Vymazat
  3. Katko, děkuji za info a moc gratuluji. Už ta fotka na pozvánce je moc lákavá!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji manželovi k výstavě. Určitě se fotky budou navštěvníkům líbit. Už pozvánka vypadá lákavě.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, díky od manžela letí i k Tobě.
      Bezva léto
      K.

      Vymazat