pondělí 6. ledna 2020

Přání do nového roku 2020!

Moji milí,

chtěla bych vám všem, co zavítáte na mé stránky a i všem ostatním, kteří o nich nemáte ani zdání, 
ale přesto jste, co nejsrdečněji popřát do nového dvojkového roku 2020 všechno, všechno nejlepší.
Zasloužíte si to!

Zdravé tělo, otevřené srdce, kterým může proudit láska a laskavost, 
jasnou a klidnou mysl, spokojenou duši.
Větší schopnost užívat si těch "pravých okamžiků", které zažíváme v přítomnosti.
Uvědomovat si je, užívat si jich, plně je prožívat a těšit se z nich i na ně.
Nechť vás obklopují lidé, kteří jsou vám blízcí a které máte rádi.


Plňte si své sny, radujte se ze života.
Důvěřujte více sami sobě a své intuici.
Jste moudří. Víc než si mnohdy myslíte. Každý z vás.
A ti, kteří teď začali kroutit hlavou či brblat, tak ti obzvláště. Jen to v sobě musí ještě krapet objevit .o)
Krůček po krůčku a mohou se dít doslova zázraky.
Stačí jen chtít a otevřít se možnosti...


Při negativně vyhlížejících situacích zkuste změnit úhel pohledu...
... zkuste pojmenovat události jinak, zaměnit slova...

problém  ... PŘÍLEŽITOST
překážka  ... VÝZVA
nepřítel  ...  PŘÍTEL či ŠKOLITEL
bolest  ... NEPOHODLÍ
stížnost  ...  ŽÁDOST
zápas či boj  ...  CESTA
požaduji  ...  OCENIL BYCH

Každým dnem v našem životě volíme. V různých oblastech.
Rozum je krásná věc. On sám ale k životu nestačí. 
Pokud budete mít volbu, tak volte mezi rozumem a srdcem citlivě.
Obě varianty nám mohou jak něco dát, tak i něco vzít. Míra obojího je na nás...


Když mi kamarádka četla horoskop pro tento rok, musela jsem se smát. 
Čekají mě prý samé úžasné věci ve všech oblastech lidského života. 
Tento rok je pro beránky nazván symbolicky až neskromně vrcholným a skvělým.
I navzdory tomu, co mi hvězdy "předpovídají" se pokusím nezpychnout .o)

Vím, že dojdeme tam, kam se sami zavedeme, sklidíme to, co sami zasejeme.
A podle toho se snažím také žít. 

Nikdy si nedávám k začátku roku žádná předsevzetí či cíle. 
To přichází vždy až průběžně během roku. 
Tento rok jsem ale udělala výjimku. 
Vědomě jsem se rozhodla, že letos "poodstoupím krapet od zdi"... abych jednou nemusela litovat, 
že jsem něco nezažila, neprožila... Dostala jsem svolení...
 Spontánně mě napadla i věta, kterou mám touhu se tento rok řídit:
Rozhodla jsem se, ŽE TENTO ROK BUDU  jednoduše ZÁŘIT! 
V tom nejčistším a nejkrásnějším slova smyslu, v té nejširší míře představivosti...
To samé přeji ze srdce i vám!

Děkuji, že jste!
S láskou
Katka

8 komentářů:

  1. Katko, krásný roky 2020 i tobě. Ať se ti splní, co si přeješ

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, moc ti to záření přeji!
    PF 2020 tobě i celé rodině! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tady na blogu už zazáříš s každým příspěvkem. V novém roce jen všechno dobré, Katko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná slova.A přeji aby se vaše předsevzetí dařilo každý den!
    Hezký nový rok.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, díky za povzbuzující povídání, radost a zdraví v novém roce, Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, moc krásně napsáno, cítím to podobně, ale takto hezky bych to nesepsala. :o) Moc se mi líbí věta, ... že dojdeme tam, kam se sami zavedeme....Tu budu muset občas přeříkat některým lidem ve svém okolí.
    Do nového roku Ti přeji také vše nej, nej a hlavně nejvíc zdraví. D.

    OdpovědětVymazat
  7. KRÁSNÝ PŘÍSPĚVEK..... i já přeji vše dobré v novém roce:-)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám všem za slůvka, za přání! Vaše přání jsou i má...
    Krásný rok 2020!
    Katka

    OdpovědětVymazat