sobota 19. října 2019

Barvy podzimu u nás doma

Ze svých toulek přírodou si vždy přinesu nějaký ten poklad.


Poklad v podobě šípků, okrasných jablíček, kaštanů, žaludů...


V zahradnictvích na mě vždy nějaká květinka zavolá a je zcela přirozené, 
že pak jdeme společně domů. 
Jak se tomu stalo naposledy třeba s vřesy.


Dnes bylo venku, alespoň u nás na Vysočině, celý den mlhavo, pošmourno. 
Mlha se válela všude vůkol jako těžká peřina a
ne a ne se zvednout.
Sluníčko se k nám dnes neprobojovalo.


Rodina odešla na chvíli pryč a tak jsem si zapálila svíčky, rozsvítila světýlka, 
pustila si hezky hlasitě pěknou hudbu...
To se pak vařilo skoro samo... tedy v pauzách tance .o)


Mám půjčené totiž dvě CD-čka, která mě potěšila, rozdováděla, roztančila, rozezpívala.
Vykouzlila dobrou náladu a o to šlo.
MIRAI - "Konnichiwa"
Marek ZTRACENÝ- "Ztrácíš"
Vřele doporučuji.



Krásný víkend
Katka

19 komentářů:

  1. Kačí, jako bych tam stála a tancovala s tebou...Máš tam tak skvěle "mile", kdo by odolal?
    Užívej dokonalých říjnových dní, ať jsou co nejhezčí a nejbarevnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde to tam samo .o)
      Tancovat můžeš i doma .o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Já podzim miluji....tolik krásných barev a sluníčko nepálí, ale ještě není zubaté....
    Krásné dny přeji.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. V Praze bylo pod mrakem dopoledne, po obědě sluníčko mraky na chvíli prorazilo.
    Máš doma kráně nazdobené. Já jen strčila do vázy dvě javorové větvičky, co mi "o nos zavadily" cestou od popelnice :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné podzimní barvy a pohodo domova. Moc povedené :-) Krásný podzim Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, ty fotky ve mě evokují spíš podzimní poklid a zadumání, a ty si přitom tak řádila :o) Paráda!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvíli jsem poklidná a zadumaná... Musí ale přeci nastat rovnováha .o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  6. Máš to krásné! Užívej si podzimní pohodu :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné aranžmá podzimu v domácím prostředí !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezky nafocena domácí podzimní atmosféra :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  9. Katko, máš krásně podzimně nazdobeno a z fotek vyzařuje příjemná atmosféra. Tak si hezky užij i prodloužený víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  10. I'm glad you like it. Have a nice day.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  11. Dáší, děkuji.
    Krásné dny přeji i tobě.
    K.

    OdpovědětVymazat