sobota 27. dubna 2019

Adventní Brno...

Pokud si říkáte, jestli jste nadpis náhodou nepřečetli špatně, tak vás uklidním, zrak vás nešálí.
Pokud jste následně začali malinko pochybovat o mém duševním zdraví, těší mě váš zájem. Vážně.
Nemusíte se ale vůbec bát.

"O co jí tedy jde?!"
Při jaru trochu zkouším vaši bdělost :o) ... a doháním i resty.

Kdo z vás má vlastní blog, tak velmi dobře ví, že někdy je problém s časem  - co se vkládání toho, co bychom chtěli, týče 
("si vytváříme problém s časem" - vím...).
Snažím se žít život "teď a tady" a vnímat ho plnými doušky. Většinou se mi to daří. 
Něco z toho se odráží i na tomto blogu, i když někdy se zpožděním. 
Někdy menším, někdy větším, jako právě dnes.
Jsou ale okamžiky, chvíle, zážitky, setkání, výlety, fotky, které prostě musím vložit do mého deníku. 
A blog mi deníkem bezesporu je.

Jeden den v adventu jsem si vyšetřila na prima setkání a současně nasání vánoční atmosféry v podobě adventního Brna.
Slovem vás krásně provedla, či teď zpětně může provést Hanka, která se držela kalendáře :o)
Podepisuji se pod každé její slovo.

Představivost a fantazie jsou překrásné věci. 
Pohodlně se usaďte, zavřete oči a představte si, že je prosinec - pár dní před Ježíškem.
Také cítíte tu vůni cukroví?! Také slyšíte cinkání zvonečků?! Vnímáte tu zvláštně slavnostní atmosféru?!?!

Ponechte si v sobě "ten pocit" a pojďte se mnou na procházku adventním Brnem, kde to voní skořicí, hřebíčkem a svařeným vínem...


















Jedna, dva, tři. 
Dokousejte vanilkové rohlíčky, otřete si rty od moučkového cukru, dozpívejte koledy. 
Jsme zpět na správném místě v kalendáři, na konci dubna.


Každému z vás bych ze srdce přála zažít a zakusit jeden takovýto dokonalý den.
Dokonalý den se vším všudy.
Být v pravý čas, na správném místě, s tou pravou osobou. Zažít to souznění.
Dát sobě dar volného dne, nikam nespěchat, jen být. 
A nemusí na něj člověk čekat až do adventu.

Může si ho darovat kdykoli. 
Příležitost k tomu má 365 dnů v roce! A to není zrovna málo, uznejte!
Ne pak - ale TEĎ,
ne zítra - ale DNES,
ne oni - ale TY!


Děkuji, že jste se se mnou přenesli v čase, do jednoho výjimečného a krásného dne.
Haní, DĚKUJI ze ♥
Katka 

PS: ... a můžu advent 2018 konečně "pustit z hlavy".
Už je tu v deníku zvěčněn. Sice v dubnu, ale přece:o)

12 komentářů:

  1. Kačenko, ty jsi prostě báječná a překvapit umíš dokonale i v dubnu:-)
    Prohlížím fotky a jen se blaženě usmívám. Dokonalý den, jako by to bylo včera...já chci asi zase advent :-):-) nebo ne, teď v dubnu slibují, že si Vánoce s tebou udělám zase a třeba v létě ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, Vánoce mohou být kdykoli v roce :o) To dá rozum. Fotečky na mě v počítači stále koukaly a trpělivě čekaly ve složce, kde mám pracovní, rozpracované věci. Ale očividně chtěly být viděny a uchovány, tak jsem je vyslyšela :o)
      Prima dny
      Katka

      Vymazat
  2. Proč si v květnu neoživit hezké vzpomínky ....
    Četla jsem před časem u Hanky, ale ráda jsem se podívala i na tvé fotky.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Byla by škoda nechat si tak krásné fotky pro sebe :-). Jsou příjemnou vzpomínkou, takže se hodí i k rozkvetlým stromům.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. haha mam to podobne a mna blogu mam resty. uz dlouho chci publikovat jak jsem byla v Kodani :D ato jsem tam byla uz vloni :D sakris. ted teprv vse dohanim :) al s novym vzhledem blogu citim ze konecne me to blogovani poradne zas nakoplooo :) a snad dozenu brzy vse co jsem mela v hlave abych si jakoclanek sepsala :))))
    adventni Brno jsem vloni navstivila poprve anaprosto me to okouzlilo, melo to jinou a o dost lepsi atmosferu jak Praha :) Brno miluju :) je to moje oblibene misto a rada se tam vracim a trhy me neskutecne bavily :)
    Turbokapr byl skvely a nikdy driv jsem ho nepila :D :) kavarny jsou tam bezkonkurecne moje nejolibenejsi :) mam rada zelny trh :) a proste vsecko je tam pro me aspon skvely :))) snad se tam i letos podivam. minimalne v lete jo:)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, Brno na mě, ačkoli tam také bylo plno, působilo klidněji než Praha. Domáčtěji, protože tam nebylo tolik turistů.
      My jsme si zase daly "Nápoj štěstí" a dělalo to s námi divy :o) Jak my se nasmály.
      Co má být dohnáno, dožeňme, co nestihneme, nechme plavat. Důležitější je "žít".
      Díky za nakouknutí i komentář
      Krásné dny Katka

      Vymazat
  5. Katko, zrovna před pár dny jsem myslela na vánoční příspěvky na blozích, jak mne baví, dívat se na adventní přípravy a různé výzdoby, pečení a jak to kdo má doma nazdobené a šup ... a Ty přijdeš s vánočním příspěvkem. Ale vůbec to není od věci. Bylo tam určitě krásně a hezky jste si to s Hankou užily, jen to počasí mi připadá hodně současné. :o) :o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, já ty souvislosti a nenáhody zbožňuji.
      Díky moc za řádky.
      Prima dny
      Katka

      Vymazat
  6. Katko, moc krásně jsi to zdokumentovala a hlavně moc krásně napsala..Naprosto s tebou souhlasím..vše máme ve svých rukou a je jen na nás, jak se svým časem naložíme. Já dnes měla také moc krásný den..s celou rodinou na rodinném obědě v naší oblíbené restauraci..i to je v tom našem uspěchaném, hektickém čase velká radost, sejít se, popovídat..A Advent v dubnu? No, proč ne:o)..měj se moc krásně a užívej jarní dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, to se tak hezky čte - jak píšeš o rodinném obědě tak úplně cítím tu radost ze setkání a sdílení. Moc vám tleskám a přeji. O tom život je. Jaký si ho koneckonců uděláme takový ho máme.
    Hezké dny
    Katka

    OdpovědětVymazat